Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2007 11:36 - Обратно броене
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2135 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2007 18:17


Остават два дни до концерта на Джордж Майкъл. Фенове от всички страни - обединявайте се! След дълги години на трепетно очакване, Той най-накрая е тук. 

Единствената тревога, която трови сърцето ми, изпълнено с очакване, е дъждът. Няма ли спиране? Витоша тази сутрин се е забулила с облаци и нищо не се види от нея. Пардон, излъгах. Виждат се малки части от върховете. 

Ами, ако на заветната дата реши пак да вали? Нямам много вяра на метеоролозите, които твърдяха, че за концерта щяло да е сухо. На мен времето ми прилича по-скоро на нещо средно между Потоп и по-малък потоп.

Аз, обаче, съм упорита като магаре. Купила съм си билет още втория ден, след като ги пуснаха за продажба. От тогава го гледам тъжно и му забърсвам редовно праха. Ще отида на този концерт, ако ще цялата да подгизна. Ама ха! Не може един дъжд да спре ентусиазъм, трупан с години!!!

Ще стискам палци и ще се моля, макар това да не ми е силна страна.


Тагове:   обратно,   броене,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
26.05.2007 11:40
няма да вали...обадила съм се на когото трябва и дъжда се отменя...пък аз ще разкажа какво е в Circle of faith..........чакам Го цял живот...:)))
цитирай
2. veras - Браво!
26.05.2007 11:41
Само така. И после снимки от the circle. Чух, че апаратите били разрешени:)
цитирай
3. dressy - *
26.05.2007 11:49
цял репортаж ще има..от центъра на събитието...готови сме...представяш ли си ,ако ни срещнат с Него на живо...майко..мисля,че за това не съм наистина готова..:))))
цитирай
4. veras - Само без паника!
26.05.2007 11:52
Вдишай, издишай.
цитирай
5. dressy - *
26.05.2007 11:56
дишам..дишам...уау..още малко...още малко...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив