Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2007 16:56 - Пътеводител на софийския жител
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3907 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2007 17:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предлагаме на Вашето внимание кратко ръководство за поведението Ви по време на Визитата на Президента на САЩ

  Препоръчителни действия:
  1. Оборудвайте се с 1 (един) чифт удобни обувки за ходене, тип гуменетки, за по лесно предвижване от т. А до т. Б
  2. Забравете, че имате лично превозно средство
  3. Купете си колело. Или ролкови кънки. Ако не можете да карате колело – научете се възможно най-бързо.
  4. Забравете, че София има Център.
  5. Забравете да се разхождате по Витошка
  6. Ако живеете в зоната със строги ограничения, препоръчително е да се снабдите с необходимите Ви за оцеляване продукти предварително.
  7. Ако работите в зоната със строги ограничения – препоръчително е предварително да се снабдите с нерви, защото ще Ви трябват.
  8. Ако работата Ви е свързана с движение в центъра на столицата – вижте т. 4
  9. Ако сте от зоната с по-малко ограничения, вижте т. 1
  10. Снабдете се с артикули, украсени с американски символи – знаменца, шапки, значки, плакати и т.н
  11. Празнувайте!
  12. Ако няма да сте в София по време на Визитата – Честито!
  Непрепоръчителни действия:
  1. Ако сте в зоната със строги ограничения – не се показвайте по прозорците. Големият брат гледа през оптика и вижда всичко.
  2. Не носете ранички – могат да Ви объркат с недоброжелател на Буш.
  3. Не си простирайте прането по терасите – не искаме да дразним окото на нашия висок гост с такива неестетични гледки
  4. Не си мислете, че Визитата няма да Ви се отрази – това е невъзможно
  5. Ако не сте от кварталите, огрени от неговото светло присъствие – не се притеснявайте, все ще се случи някое събитие, което да вгорчи и Вашия живот.
  Благодарим Ви за вниманието. Надяваме се да сме Ви били изключително полезни!    

 



Тагове:   жител,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - ей този човек ще се откаже от визитата)))
08.06.2007 17:06
После ще има да говорим за посещението, после за епохата преди визитата и епохата след визитата.И така докато се присъединим и към щатите.Ха дано.Чул ме господ.Да започваме с подготвоката за присъединяването.И да му кажем, че искаме и към тях да се присъединим.Направо съм гениална нали?????)))))
цитирай
2. eldorado07 - Какво ти стана сега, че те обзеха ...
08.06.2007 22:18
Какво ти стана сега, че те обзеха изведнъж такива антиамерикански и антирепубликански настроения, не те разбирам?... можеш да си мислиш всичко за Буш, но той е сто пъти по-читав и по- печен от Клинтън, който се прослави само с изпълненията си със стажантката Моника Люински, и само с това влезе и в историята...

А бул. "Витоша" по начало е нещо отвратително в този си вид, уж е пешеходна зона, но това не важи за Маджо, братя Маргини и компания, плюс за всички родни наши мутри...мила картинка, дори и малко тъжна...
цитирай
3. reality - Верче,
09.06.2007 13:14
Ако по време на посещението на нашия Гоце в Америка се бяха намерили двама американци, да напишат подобен пътеводител, ти и подобните ти щяхте да използвате този повод, за да произведете няколко десятки статии за наши вестици, в които със съответни цитати да разкажете на нашата четяща публика колко тъпи, недружелюбни и гадни са американците...

Иначе дерзай...щото ние сме си добри, велики и неповторими...
цитирай
4. locke - Аман от американофили...
09.06.2007 15:21
Не че нещо, ама не знам Вашингтон да е бил окупиран от няколко хиляди полицаи, барети и хора от специалните части, когато нашият президент отиде там. И в центъра му и муха да не е можела да прехвръкне! Ако великият бушмен не беше толкова 'обичан' по света, нямаше да се налага една визита да съсипва живота на цял един град.
А ние сме неповторими, били сме велики и някой ден отново ще бъдем, но не бива да бъдем добри и търпеливи до овчедушие!
цитирай
5. reality - locke
09.06.2007 19:28
Аз обичам само американските долари...като мнозинството от моите велики сънародници...иначе мразя тъпите американци и обичам само Путин, шкембе чорба и пресен чесън...
цитирай
6. locke - Путин ми е малко дребен ...
09.06.2007 22:17
... иначе за шкембе чорбата, пресния чесън и доларите гласувам с две ръце! Друг път не пускай кьорфишеци :)
цитирай
7. jvt - Да успокоя духовете (български)
10.06.2007 06:27
и в Америка се създават затруднения по улиците заради 'предвиждащото шествие на Буш. И в Америка хората недоволствуват (защото повечето не го харесват дори и в Америка) Наскоро беше в Ню Йорк, не че свърши много полезна работа там ,ама колкото да затрудни движението и да вдигне кръвното на гражданите посети "голямата ябълка"
. Дори Барбара Уолтърс не се притесни да се оплаче на ефира на шоуто" The view" от бъркотията в града. Не зная дали поне малко ще ви олекне от тази информация ,но не се кахърете ,надали скоро той пак ще посети БГ. Ще се преживее един понделник... Успех на всички предвижващи се утре в София!
цитирай
8. jvt - Грешка...
10.06.2007 06:30
имах в предвид - предвижващото се.
цитирай
9. eldorado07 - А аз се радвам че президентът на САЩ ...
10.06.2007 10:46
А аз се радвам че президентът на САЩ не се казва Ал Гор и не е демократ. Ако не се лъжа, те събират напоследък гласовете най - вече на гейовете и негрите...
цитирай
10. veras - ...
10.06.2007 12:34
Не разбирам защо се развихри цялата тази полемика тук. Идеята ми не беше да пиша за или против Буш и американците, а да си излея мъката заради ограниченията в центъра на София. Пряко съм засегната от тях и не ме интересува дали причината е посещението на Буш, на Путин или на Далай Лама. Важното е, че в понеделник София ще е малко в обсадно положение, което ще се отрази на всички, живеещи тук. Това е.
Темата за американците можем да обсъдим в отделен пост, където да споделя вижданията си по въпроса.
цитирай
11. andreytcho - Аз мисля хич да не идвам в София утре :))
10.06.2007 13:37
Но дано го убият някак, чух че сме имали македонски терористи на наша територия :))
цитирай
12. reality - vera, трябва да се радваш...
10.06.2007 13:56
Твоят постинг получава сериозно внимание...
Вярно е, че аз може и да съм съзряла нещо различно от твоето искрено и неподправено възмущение от транспортните ти проблеми...и с това да съм провокира това внимание , но тук и сега е така!

Обърнах внимание, че на това посещение на Буш си посветила два постинга...явно много ти убива това камъче в маратонката...

Аз, разбира се, няма да имам никакви проблеми да ти се извиня, ако видя същата ангажирана позиция във връзка с транспортните проблеми, които неотдавна създадоха таксиджиите...нали си спомняш?!

Това е София! Няма как...сигурна си схванала разликата, когато си се преместила от Крумовград тук...Има разлика...има хубави страни, има лоши страни, които човек дошъл да живее и работи в столицата трябва да приема...Предполагам, че ще свикнеш...и ще започнеш да се радваш на хубавите и да приемаш лошите без възмущение, щом не си в състояние да ги промениш..-.
цитирай
13. veras - reality
10.06.2007 14:10
Знам че това е София, повярвай ми! Няма как да го забравя! Живея тук от 7 години.
Не искам да приемам "лошите неща без възмущение". Колкото до таксиджиите-тогава ми се наложи да пребродя половин София пеша. При това не бях с особено удобни обувки. Ядосвах се и когато шофьорите на СКГТ искаха да стачкуват, защото все още не съм си купила хеликоптер, с който да ходя на работа.
Да, посещението ми е като камъче в обувката (маратонки нося само в почивните дни), защото то обърква не само моите планове, но и тези на почти цяла София. Простете, че не съм родена тук, за да оценя този факт.
цитирай
14. eldorado07 - А ако днес, в неделя, си се разхож...
10.06.2007 14:25
А ако днес, в неделя, си се разхождала из центъра на София, в това число и по ""Витоша", щеше да видиш колко е приятно, тихо и чисто - без нахални мутри, без паркирали скъпи коли една върху друга по тротоарите и в три редици по платната на улиците, без нахални просяци и ромки, гледащи на ръка, и с изобилие от полицаи навсякъде...Това ли са транспортните ограничения? Дай Боже всеки ден да е така, като тази неделя!
цитирай
15. veras - eldorado07
10.06.2007 14:31
А утре?
цитирай
16. eldorado07 - утре градския транспорт ще си ра...
10.06.2007 14:51
утре градският транспорт ще си работи нормално, както знаеш, просто трябва да си носиш документ, ако работиш в центъра, това е всичко. Но не вярвам да ти липсват много мутрите с джиповете от софийския център, мисля че не си тяхна фенка голяма, нито един постинг не си посветила на Маджо, да кажем!
цитирай
17. veras - ...
10.06.2007 15:18
Хайде стига сме си чесали езиците по тая тема, че взехме да ставаме смешни
цитирай
18. locke - Маджо не ми пречи на ежедневните дейности...
10.06.2007 15:59
Знам, че уж темата е затворена, но гледах хубав филм и не исках да си развалям настроението. Eldorado07 да си ходи в Америка, явно обича полицейщината, ама да не писка, когато догодина демократите спечелят с гласовете на знае кого /ако това беше мой пост, отдавна да съм изтрил коментите с расистки отенък/.
Jvt даде един наистина смислен комент, който за съжаление не успокои напрежението...
Reality, ако беше обърнала внимание, щеше да забележиш, че няма как да има пост за таксиджиите в блог, който тогава не е бил създаден, и не се опитвай да обиждаш на провинция, моля!
Колкото до Маджо - понеделник ми е ден за обиколки по институциите, за което събирам нерви цял уикенд, и това е всяка седмица. Познайте дали този понеделник ще мога да свърша нещо! И дали ми пука дали Маджо минава два пъти на ден по Витошка с бясна скорост!!!
Veras, съжалявам, но ми се вдигна кръвното и не устоях...
цитирай
19. veras - locke
10.06.2007 16:03
Умишлено оставих абсолютно всички коментари, включително и расистките. Да си се гледаме колко сме добри:)
Прощавам ти само заради филмчето:)
цитирай
20. eldorado07 - Мили ми Locke, нямам нищо лично п...
10.06.2007 16:14
Мили ми Locke, нямам нищо лично против негрите, гейовете и ромите, нещо явно си се объркал...Но и не смятам, че трябва да съм длъжен да ги обичам страстно. Въпрос на избор, живеем в демократична страна. И определено предпочитам да виждам на улиците засилено полицейско присъствие, отколкото да гледам как роми нападат българки и им крадат чантите...
цитирай
21. locke - Айде пак расизъм...
10.06.2007 16:55
...този път срещу ромите! Интересно защо последните два пъти ме обраха българи при такава ромска престъпност! Сам опровергаваш твърдението си, че не си нетолерантен!!!
И определено не си ми мил!
цитирай
22. eldorado07 - Обръщението "мил" е ...
10.06.2007 17:16
Обръщението "мил" е само израз на учтивост, нищо повече, не става дума за топли прегръдки и целувки!
Разбирам твоята загриженост за всички малцинствени и сексуални групи, всеки е в правото си да има своите симпатии! Но не ми допада практиката ромите да пътуват гратис в градския транспорт, както и с години да си живеят щастливо, без да плащат нито за ел. ток, нито за вода...
цитирай
23. locke - Напиши пост по въпроса, извести ме...
10.06.2007 17:27
.. и ще ти отговоря достойно. Мен не ми допада практиката на генерализиране, която прилагаш, както и ред други неща! И определено не е нужно да ми казваш 'мил' за да си учтив, особено когато това е поза!
цитирай
24. thehobbit - Всъщност няма никакви проблеми
11.06.2007 12:22
... с придвижването в 95% от София... Напротив - доста по-лесно е от обикновен понеделни,, благодарение на хистерията по медиите.
цитирай
25. veras - thehobbit
11.06.2007 12:35
Забелязах и се зарадвах дори:) Но аз съм си такава и винаги очаквам най-лошия вариант:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив