Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 10:27 - Аз съм българче обичам...
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2016 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2007 10:37


Нещата, които ме карат да се гордея, че съм родена в България:   1.       Природата 

Красиво е! Имаме най-невероятните гледки, за които човек може да се сети. И такива, за които човешкото въображение е твърде бедно, за да ги изрисува. Не съм почитател на туризма, но природата ме зарежда с енергия. При това позитивна. Пристрастна съм и начело на класацията ми са Родопите. Там мога да дишам.
  2.       Българският фолклор  

Мисля, че тази точка не се нуждае от коментар. В народните песни има магия.
  3.       Желанието за оцеляване 

Въпреки всичко и въпреки всички.
  4.       Спортистите ни 

Албена и Максим, Веско Топалов, волейболистите, Ивет Лалова… И много, много други.
  5.       Историята 

Повече от 1 300 години история. Много малко държави в света могат да се похвалят с подобно постижение. Били сме и ще пребъдем.
  6.       Душата 

Въпреки всичко си мисля, че българите имаме душа за милиони. Иначе нямаше да оцелеем до сега.
7.       Талантът За всичко – пеене, рисуване, оцеляване, спорене, спорт и т.н. и т.н 8.       Свободата Тук сме свободни да бъдем това, което сме. Извоювали сме си това право. 9.       Хората Може да сме се озлобили от много неща, но останахме Човеци. 10.   Все още сме тук, а не сме избягали Или поне не всички.


Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. margoto - :)))
12.06.2007 11:03
Правилнооооо...
цитирай
2. val - :)
12.06.2007 13:42
:)
Даааа!
Така е!

ПОздрави!
цитирай
3. kassandra - Не съм избягала!!:)) Поздрави!
12.06.2007 18:05
Не съм избягала!!:))
Поздрави!
цитирай
4. breathe - И аз не съм избягал! Голям инат шъ ...
13.06.2007 01:24
И аз не съм избягал! Голям инат шъ дойда начи... ;)
Ама няма пък друго място като България, вярно е! Като чуя ония ми ти гласове, дето пеят народните песни, като чуя ония ми ти гайди на Родопите... Ох, никъде го няма това чувство!
цитирай
5. sis - :):):)
13.06.2007 10:35
:):):):)
цитирай
6. paoleta - Да, и аз не съм избягала :) Браво, ...
15.06.2007 16:26
Да, и аз не съм избягала :) Браво, veras :)
цитирай
7. sturmbolg - 1300?
26.06.2007 00:28
Нашето начало започва в мъглявините на историята , доста пред христа и другите проповедници да се родят .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив