Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 14:03 - Срок за сприятеляване
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4207 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2007 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тези дни се замислих за старите и новите приятели. И за това колко време е необходимо, за да приемеш, че можеш да наричаш даден човек свой приятел. Изобщо, възможно ли е да има изпитателен преиод при подобни отношения?   Няма да се впускам в обяснения, тълкувания и размисли на тема “Що е то приятелството и има ли почва у нас?”. Всеки си има собствено мнение по въпроса. Пък и не съм аз човекът, който да дава дефиниции.   Винаги е имала хора покрай мен, които съм считала за приятели. За моя радост. Не помня как се е стигало до това положение. Знам само, че в един момент приемаш хората с всичкте им положителни и не чак толкова положителни страни и ги правиш част от себе си. Започваш да се доверяваш, да търсиш компанията им, да разчиташ на тях. Естествено, за да няма вечно щастие, някой от тях те предава или просто престава да те забелязва. Но това е тема за някой друг пост. Сега ще се опитам да бъда положително настроена. Или поне доколкото това е във възможностите на един заклет песимист.   Обаче...   Преди три години се запознах с една девойка. Още в този момент знаех, че с нея сме “от една порода”. И до сега е така. Вече я приемам като част от съдбата си.   Нещо подобно ми се случи и преди месец и половина. Само че on-line. Никога не съм била голям фен на виртуалните запознанства. Обаче как да устоя на пост за война в ягодова градина? С елементи на кулинарни опити над охлюви. И така се сдобих с още един приятел и още един човек, с който сме на едни и същи честоти.   А малко по-късно станах и горда кака на третата част от нашата блог групичка. На кака той...     С тези хора ме свързва нещо, което не мога да обясня. Нямаше опознавателен период. Нямаше чудене кой какъв е. Паснахме си веднага. Успяха да ми влезнат под кожата и сега ми е трудно да си представя да бъда, без те да са до мен.   Колко точно време е необходимо, за да разберем един човек? Минута, месец, година, цял живот? Възможно ли е най-близките ни хора да не са тези, с които сме израстнали? А да са приятелите, които още не сме срещнали?   Има и друг вариант. Може би винаги съм ги познавала. Просто е трябвало време, за да се открием.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Абе едно здраво пиене с непознати
04.07.2007 14:17
и утре в телефона ти, куп нови приятели.
цитирай
2. veras - анонимен
04.07.2007 14:19
Да, ама не! Приятелите са ценни, точно защото не се намират под път и над път.
цитирай
3. estrella - Верас,
04.07.2007 14:23
не ти е трябвало време, защото ти вече си ги познавала;)
цитирай
4. moriseiki - Приятелите са затова приятели, ...
04.07.2007 14:27
Приятелите са затова приятели, останалите са просто "познати". Може да имаш страшно малко приятели, но ако можеш изцяло да разчиташ на тях - супер!
цитирай
5. veras - moriseiki
04.07.2007 14:30
Малко са, но са достатъчно качествени:)
цитирай
6. moriseiki - veras
04.07.2007 14:34
Точно така! Като баснята с лъвицата и нейното лъвче: "Може да е едно, но е лъв!" ;-)
цитирай
7. thehobbit - Интересен въпрос
04.07.2007 15:13
... имал съм няколко такива "удара" - просто размяна на погледи, лафове, и разбираш, че с този човек ти е много, много хубаво да общуваш.
Някак като влюбването, без същинската интимност.

Случвало ми се е и да се уморя от стари приятелства, някои така и си отпаднаха с времето. Все пак съм щастливец с "твърдо ядро" приятели, с мнозина от които на 15.09. тази година ще празнуваме ... 25 години от запознанството си - като първолаци през 1982 в двора на 127-мо училище.

Това не се заменя от проблясъци и просветления...
цитирай
8. veras - thehobbit
04.07.2007 15:20
И аз това се опитах да кажа - почти като влюбване:)
цитирай
9. donichka - :-)
04.07.2007 15:47
"Нужна е една минута да се запознаеш с някого! Нужен е един час да го опознаеш! Нужен ти е един ден да се влюбиш в него, но е нужен цял живот,за да го забравиш!". . .
цитирай
10. cerafina - :)
04.07.2007 16:18
Всеки човек има нужда от онези-истинските приятели, които го разбират, подкрепят, смеят се и плачат заедно с него...
Странно... понякога човек може да разчита повече на приятел, отколкото на роднина... Поне моите наблюдения са такива...
цитирай
11. locke - Cerafina
04.07.2007 16:47
Какво е роднината - малко обща кръв! а приятелите ги избираш! Или както ни се струва с Вера някой ги избира отгоре. Един от любимите ми никове е 'Мактуб', което ще рече 'писано е', 'предначертано е'
цитирай
12. анонимен -
04.07.2007 16:49
Може да се каже и 'предопределено е'.
цитирай
13. magrathea - :)))
04.07.2007 18:13
Много обширна тема, много!
И съм сигурна, че всеки ще каже нещо различно по нея.....просто защото разбиранията и потребностите са различни....
цитирай
14. breathe - Обичам те, кака! :)))))))
05.07.2007 11:29
Обичам те, кака! :)))))))
цитирай
15. veras - ДитетУ
05.07.2007 11:30
И аз си те обичам:)))
цитирай
16. анонимен - buy backlinks backlinks services
26.09.2011 07:20
increase page rank seo test <a href=http://xrumerservice.org>affordable link building service</a> permanent backlinks
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив