Постинг
13.03.2008 10:55 -
Зона за пешеходци
Автор: veras
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6636 Коментари: 34 Гласове:
Последна промяна: 13.03.2008 12:22
Прочетен: 6636 Коментари: 34 Гласове:
0
Последна промяна: 13.03.2008 12:22
Чета и не вярвам на очите си! Ще глобяват шофьорите, паркирали на тротоара. Браво!
Хайде честито да ни е на всички!
Настъпи моментът, в който от Общината най-накрая забелязаха, че в София има проблем с паркирането по тротоарите. Вярно, че поради липсата на място, на шофьорите им се налага да стават все по-изобретателни в опитите си да паркират, но какво сме виновни пешеходците за това?
Граждански инициативи по въпроса – колкото искате. Първо бяха чистачките. Последваха ги ядосаните стикери. Крайно време беше да се намесят и институциите.
Притесняват ме, обаче, няколко неща.
Първо: Говори се за акция. Това означава ли, че след като изловят известно количество нарушители и Столичен инспекторат се потупа гордо по гърдите, че е е свършил малко общественополезна работа, всичко ще си остане както преди?
Второ: Инспекторите ще ходят и ще снимат съгрешилите, ще лепят стикери и ще пращат снимковия материал на КАТ. А там най-вероятно ще прикачат фотосите към тези, заснети от камерите по кръстовищата. И съвсем скоро шофьорите ще си имат прекрасен албум с уловени от Органите на реда мигове. Сега ми хрумна нещо. Така и така снимков материал ще има достатъчно, поне да го използват за нещо. Могат да пуснат една специална оферта - платете си глобите, а ние ще Ви подарим албум със снимки. Незабравими моменти, които да споделите със семейството и приятелите си.
Трето: Акцията за всички ли ще се отнася? Или отново размерът ще има значение?
Четвърто: Къде ще отидат всичките тези коли? Вярно, вбесяват ме до смърт, но е факт, че в София местата за паркиране са кът. Колите станаха наистина много. Повече, отколкото е нормално. И докато не се измисли някакво смислено решение на този проблем, всички предприети мерки ще са само временни. И тук идва един хубав момент - не се налага ние да откриваме топлата вода. Светът вече си го е измислил. Платен център. Подземни гаражи. Удобен градски транспорт, включително и метро. И т.н.
Но за да не се првърна в едно истинско мрънкащо същество, трябва да призная, че идеята на Инспектората е повече от добра. Ако успеят да я реализират ще бъде и чудесна. Колкото и да ми е забавно да участвам в слалома по тротоарите, още по-добре ще се чувствам, ако не се чудя дали някой ще бе блъсне докато си вървя в зоната, отредена за пешеходци. Ще се радвам, ако двата метра от края на сградите, които ни се полагат по закон, наистина са на наше раположение. Ако пък това се превърне и в нещо трайно, направо цена няма да имат.
Така че, пешеходци, радвайте се! Отново ще бъдем Властелините на тротоарите! Ще ги освободят от нашествието на МПС-та. Ще можем да се движим спокойно. Ще...
Само, ако може, една малка молба. Дразним се на паркиралите коли, когато те завземат пространството ни. Нека и ние не заемаме тяхното място за движение! Пресичайте разумно, ползвайте подлези и моля, не се мотайте безцелно и безпричнинно по платното за движение!
Хайде честито да ни е на всички!
Настъпи моментът, в който от Общината най-накрая забелязаха, че в София има проблем с паркирането по тротоарите. Вярно, че поради липсата на място, на шофьорите им се налага да стават все по-изобретателни в опитите си да паркират, но какво сме виновни пешеходците за това?
Граждански инициативи по въпроса – колкото искате. Първо бяха чистачките. Последваха ги ядосаните стикери. Крайно време беше да се намесят и институциите.
Притесняват ме, обаче, няколко неща.
Първо: Говори се за акция. Това означава ли, че след като изловят известно количество нарушители и Столичен инспекторат се потупа гордо по гърдите, че е е свършил малко общественополезна работа, всичко ще си остане както преди?
Второ: Инспекторите ще ходят и ще снимат съгрешилите, ще лепят стикери и ще пращат снимковия материал на КАТ. А там най-вероятно ще прикачат фотосите към тези, заснети от камерите по кръстовищата. И съвсем скоро шофьорите ще си имат прекрасен албум с уловени от Органите на реда мигове. Сега ми хрумна нещо. Така и така снимков материал ще има достатъчно, поне да го използват за нещо. Могат да пуснат една специална оферта - платете си глобите, а ние ще Ви подарим албум със снимки. Незабравими моменти, които да споделите със семейството и приятелите си.
Трето: Акцията за всички ли ще се отнася? Или отново размерът ще има значение?
Четвърто: Къде ще отидат всичките тези коли? Вярно, вбесяват ме до смърт, но е факт, че в София местата за паркиране са кът. Колите станаха наистина много. Повече, отколкото е нормално. И докато не се измисли някакво смислено решение на този проблем, всички предприети мерки ще са само временни. И тук идва един хубав момент - не се налага ние да откриваме топлата вода. Светът вече си го е измислил. Платен център. Подземни гаражи. Удобен градски транспорт, включително и метро. И т.н.
Но за да не се првърна в едно истинско мрънкащо същество, трябва да призная, че идеята на Инспектората е повече от добра. Ако успеят да я реализират ще бъде и чудесна. Колкото и да ми е забавно да участвам в слалома по тротоарите, още по-добре ще се чувствам, ако не се чудя дали някой ще бе блъсне докато си вървя в зоната, отредена за пешеходци. Ще се радвам, ако двата метра от края на сградите, които ни се полагат по закон, наистина са на наше раположение. Ако пък това се превърне и в нещо трайно, направо цена няма да имат.
Така че, пешеходци, радвайте се! Отново ще бъдем Властелините на тротоарите! Ще ги освободят от нашествието на МПС-та. Ще можем да се движим спокойно. Ще...
Само, ако може, една малка молба. Дразним се на паркиралите коли, когато те завземат пространството ни. Нека и ние не заемаме тяхното място за движение! Пресичайте разумно, ползвайте подлези и моля, не се мотайте безцелно и безпричнинно по платното за движение!
споко бе, те са се объркали.
Скоро всичко ше си дойде на мястото.
;-))
цитирайСкоро всичко ше си дойде на мястото.
;-))
кое място? искам си тротоара!
цитирайИ аз си искам тротоара, но нищо няма да се получи, на това му се вика "хвърляне на прах в очите". След седмица никой няма да си я спомня тази наредба.
цитирайто наредбата да не се паркира по тротоарите си я има от много време. точно това е притеснителното. а сега просто ще направят една показна акция да демонстрират малко мускули. за съжаление...
цитирайто и аз искам много неща, ама, на.
:)
цитирай:)
6.
анонимен -
Глобите разбира се не са решение.
13.03.2008 11:27
13.03.2008 11:27
Просто трябва да сложат колчета по тротоара (гледам по Екзарх Йосиф вече са наслагали) и просто няма как да паркират колите.
цитирайПреди известно време сложиха и на Скобелев, и на Христо Ботев. Сега вече там се ходи почти спокойно.
Не е като да няма начин, определено.
цитирайНе е като да няма начин, определено.
8.
анонимен -
Да,
13.03.2008 11:32
13.03.2008 11:32
по по-големите булеварди са ОК нещата. Мъничките улички са проблема. Лошото е, че всеки ден ми се налага да паркирам точно по тези улички и положението е трагично. То кво да се оплаквам де. Ти си го казала, ще има място за пешеходците, няма да има за шофьорите.
цитирайпо малките улички е направо майка плаче.
мисля си, че вместо да се строят толкова много административни сгради и търговски центрове, що някой не вземе да построи един паркинг. всички ще са доволни.
цитираймисля си, че вместо да се строят толкова много административни сгради и търговски центрове, що някой не вземе да построи един паркинг. всички ще са доволни.
Янчев! Споменаваш нещо нередно...и хоп...отстранява се моментално! Добре че сме си в Бг!
цитирайдочела заглавието - ще глобяват шофьорите паркирали на тротоари ,ама друг път...нещо такова ще да е пълното. :)
цитираймисля, че говориш за постинга на thomas, а не на ianchefff
цитирай
13.
анонимен -
От доста време си мисля, какво може ...
13.03.2008 13:10
13.03.2008 13:10
От доста време си мисля, какво може да се направи в малките улици на София за да се улесни хем паркиането, хем пешехдоците. Стигнах до един извод, който съм виждал (почти същия) приложен във Виена. Просто на някой улици има само по един тротоар. Другият е съвсем тесен - 50 см., по него е почти невъзможно да се ходи, но той просто отделя улицата от сградата. Колите са паркирани перпендикулярно на улицата като съответно пред входовете на сградите от тази страна на улицата е забранено паркирането. Другият тротоар си е нормален - широк 1,50 - 2 м. с всички необходими екстри за инвалидни колички и т.н. Всъщност той е само на няколко пръста височина от платното и просто е направен от различен цвят асфалт - така не е нужно инвалидните колички да слизат от тротара само в по-ниските му части по крастовищата, както е масовата практика (дори не толкова масова за съжаление в София). Самите тротоари навсякъде, включително повечето главни улици в центъра, са покрити с асфалт или циментена замазка, а не с плочки - съответно при ремонти е по-лесно да се запази целоста на тротоара - правиш кръпка, а не нагаждаш 100 оплепящи се плочки.
Мисля, че това е едно от решенията за проблема в София. Перпендикулярно паркираните коли заемат по-малко място, има един напълно функционален тротоар, и улицата също е свободна за движение на автомобили. Това не е постоянно и единствено решение на проблема с паркирането, просто решава проблема на някой места.
Ники
цитирайМисля, че това е едно от решенията за проблема в София. Перпендикулярно паркираните коли заемат по-малко място, има един напълно функционален тротоар, и улицата също е свободна за движение на автомобили. Това не е постоянно и единствено решение на проблема с паркирането, просто решава проблема на някой места.
Ники
ами скубането с глоби!
цитирайидеи има, проблемът е, че не се реализират
поздрави
цитирайпоздрави
16.
анонимен -
Никакви 2 метра, а 1.5 метра
13.03.2008 14:15
13.03.2008 14:15
И аз съм солидарен с автора, но преди да пише идиотщини, цитирайки някакво виртуално законодателство, определящи му "2м разстояние от сградата" нека прочете следното -
чл. 96, ал. 3 от ППЗДП, посл. изм. ДВ. бр.46 от 12 Юни 2007г.
Допуска се спиране за престой и паркиране на моторни превозни средства с максимално допустима маса до 2,5 т върху тротоарите, успоредно на оста на пътя, ако откъм страната на сградите остава разстояние най-малко 1,5 м за преминаване на пешеходци.
Не че издребнявам, но все пак половин метър е сборната дължина на три средностатистически пениса, а това са си новородени човешки животи.
цитирайчл. 96, ал. 3 от ППЗДП, посл. изм. ДВ. бр.46 от 12 Юни 2007г.
Допуска се спиране за престой и паркиране на моторни превозни средства с максимално допустима маса до 2,5 т върху тротоарите, успоредно на оста на пътя, ако откъм страната на сградите остава разстояние най-малко 1,5 м за преминаване на пешеходци.
Не че издребнявам, но все пак половин метър е сборната дължина на три средностатистически пениса, а това са си новородени човешки животи.
цитирах двата метра от статията в дир.бг
и да, издребняваш
цитирайи да, издребняваш
18.
анонимен -
i vse pak
13.03.2008 14:39
13.03.2008 14:39
daje i nai otqvlenite "shofiori" v edin moment sa peshehodci. I e mnogo shibano da ne mojesh da minesh po trotoara. No samo tozi, koito e zakusnqval za sreshta v centura i 30 min e tursil neshto, koeto da napomnq za mqsto za parkirane, shte me razbere. Vurtish se kato idiot, telefona ti zvuni na pojar. Vijdash svobodno mqsto, no tam q kashon q neshot drugo, poneje ot susedniq magazin sa reshili che si e tqhno. Nakraq ot nqkude izliza kola, to e primerno polovinata kola da e na tortoar, drugata polovina v nqkva dupka. Edvam spirash, ednata ti guma i se ebala maikata na bordura, bronqta veche julnata.. no si shtastliv, che tozi koshmar e svurshil i veche otivash na sreshtata si, koqto e primerno na 10 min pesha ot mqstoto, na koeto nai-nakraq si sprql. I tochno v tozi moment pred teb se izpravq q vuzrastna gospoja, q gospodin, mnogo vuzmuten ot tova, che si sprql na trotoara. Teb ti se iska da mu obqsnish, che izbor nqmash. Mislish si kolko danak plashtash za tazi kola, kolko struva benzina, v kvo sustoqnie sa putishtata i kvi remonti te ochakvat. Da go vzemat dqvolite napravil si vsichko vuzmojno: zastrahovki, istorii, lizing i sichkoto tova za da go platish se skusvash ot rabota. Platil si danaci a ot tqh se predpolaga, che i pensiqta na suotvetniq vuzmuten chovek pred teb se plashta. Vsushtnost mesechniqt ti danuk e kolkoto nqkolko pensii... No vischko tova kak da go obqsnish na vuzmuteniq chovek, toi te vijda dobre oblechen, sprql lsukava kola na trotoara i vadish nqkvo kufarche ot bagajnika. Mnogo puti veche si bil v tazi situaciq i ti e qsno kakvo sledva, zatova prosto pojelavash priqten den, ne obrushtash vnimanie na psuvnite, s koito te izprovojdat i se chudish ima li po banalno obqsneniq , za tova che si zaksunql, ot: edvam namerih mqmsto za parkirane...
Vsichko tova, ako nqkoi izobshot go prochete, za da predloja edna druga gledna tochka - edna "akciq" e prosto porednata proqva na bezhaberie i zamazvane na nereshavaneto na problema. I nai veche akciq sreshtu edni peshehodci :)
цитирайVsichko tova, ako nqkoi izobshot go prochete, za da predloja edna druga gledna tochka - edna "akciq" e prosto porednata proqva na bezhaberie i zamazvane na nereshavaneto na problema. I nai veche akciq sreshtu edni peshehodci :)
Ще си получим тротоарите на куков ден. Защото наистина тия коли няма как да се дематериализират в нищото. Най много инспекторите да направят някоя и друга пачка. И какво? След седмица-две пак същото, колите на тротоарите, пешаходците на платното. Така стоят нещата.
цитирай
20.
анонимен -
Проблема с паркирането в центъра си ...
13.03.2008 15:22
13.03.2008 15:22
Проблема с паркирането в центъра си има много лица. Предлено ясно е, че трябват нови паркинги (подземни, надземни, няма значение). Има и други фактори обаче, един от които никога не съм разбирал.
От къде на къде на хората с адресна регистрация в центъра трябва да им се разрешава да паркират безплатно? Като се тръгне по пресечките на Витошка, който са синя зона всяка втора кола е с пресниман талон - по местоживеене. Е да ама в един блок живеят примерно 10 души с коли, а пред блока има място за 3-4 коли. А и 3-4 души с коли да живеят, те живеят в апартамента, а не на улицата. От къде на къде ще имат запазено място и то безплатно? В моя квартал паркирането е трудно - знаейки го си купих гараж, който ще изплащам още много години. Т.е. аз си плащам за удоволствието да имам кола и да я паркирам близо до местоживеенето си. Защо Иван Иванов живущ на ул. Цар Борис да не си плаща синя зона?
С всичко това искам да кажа, че 100% от улиците в центъра трябва да станат синя зона. Щом има проблем с паркирането, той важи за всички включително зареждащите магазини и живущите. Ако искаш да зареждаш - само от 21-23:00 и от 05:00 - 07:00 - точка. Всеки хванат да зарежда в друго време - глоба. Искаш да паркираш пред блока - няма проблем от 20:00 до 07:00 е безплатно, в останалото време синя зона. Послед да видим дали няма да се замислиш повторно дали да си купиш кола, като ти се наложи да я паркираш в Люлин а живееш на Борис.
Ники
цитирайОт къде на къде на хората с адресна регистрация в центъра трябва да им се разрешава да паркират безплатно? Като се тръгне по пресечките на Витошка, който са синя зона всяка втора кола е с пресниман талон - по местоживеене. Е да ама в един блок живеят примерно 10 души с коли, а пред блока има място за 3-4 коли. А и 3-4 души с коли да живеят, те живеят в апартамента, а не на улицата. От къде на къде ще имат запазено място и то безплатно? В моя квартал паркирането е трудно - знаейки го си купих гараж, който ще изплащам още много години. Т.е. аз си плащам за удоволствието да имам кола и да я паркирам близо до местоживеенето си. Защо Иван Иванов живущ на ул. Цар Борис да не си плаща синя зона?
С всичко това искам да кажа, че 100% от улиците в центъра трябва да станат синя зона. Щом има проблем с паркирането, той важи за всички включително зареждащите магазини и живущите. Ако искаш да зареждаш - само от 21-23:00 и от 05:00 - 07:00 - точка. Всеки хванат да зарежда в друго време - глоба. Искаш да паркираш пред блока - няма проблем от 20:00 до 07:00 е безплатно, в останалото време синя зона. Послед да видим дали няма да се замислиш повторно дали да си купиш кола, като ти се наложи да я паркираш в Люлин а живееш на Борис.
Ники
21.
анонимен -
Преди всичко: това е едно добро н...
13.03.2008 16:17
13.03.2008 16:17
Преди всичко: това е едно добро начало! Вижте, след толкова време и задръстени тротоари вече има нянякаква инициатива този проблем да се реши. Не съм виждал в който и да е град в Европа някой така да паркира, че да затвори напълно тротоара. Едва ли някой ще одобри тротоара да е запълнен от коли. Изключително неприятно е! Не можете двама човека да вървите заедно и да си говорите. За майки с колички да не говорим!
Не виждам за какво се жалват шофьорите. Никой никога не е подписвал договор с бог, че ще има кола и ще може да си я паркира където си иска. Не мога да им съчувствам. Когато нямаш в къщи място за гардероб, защо си купуваш гардероб? В цяла Европа се прави всичко възможно да бъдат ограничени движението на колите в градовете чрез различни мерки: данъци, такси за паркиране, изграждане на удобен и бърз градски транспорт, алеи за велосипеди, широки и хубави тротоари. Излишно е да казвам защо се прави това. За разлика от други страни българските шофьори взеха да си мислят, че те олицетворяват движенито ("Пречиш на движението"). А движението не е само от коли, а от всички хора (в Правилника: участници в движението). Свикнаха да паркират в зелените площи, по тротоарите, по спирките на автобуса. Разбирам, че няма друго място, но могат да паркират някъде по-надалеч (пред някой блок наприемр, където има паркинг) и после да походят 10-15 минути пеш. Или да движат с градския транспорт ако смятат, че го вози близо до мястото, където искат да стигнат. За да не кажете, че съм лицемер, то аз ходя около 2 км. за да отида до спирката на автобуса, возя се (15 мин.) и после ходя около 10 минути пеш до работното си място. На връщане е същото. Не се оплаквам на никой, че няма къде да паркирам.
И съм напълно съгласен с Ники- прочетете му мнението наново.
Не съм мисля, че трябва да се драскат или трошат паркиралите лошо коли. Така шофьора наистина бива наказан, но не разбира защо, което отнема целият ефект от наказанието. Има си органи на реда и трябва да ги тикаме да си вършат работата.
Христо
http://xunap.hit.bg
цитирайНе виждам за какво се жалват шофьорите. Никой никога не е подписвал договор с бог, че ще има кола и ще може да си я паркира където си иска. Не мога да им съчувствам. Когато нямаш в къщи място за гардероб, защо си купуваш гардероб? В цяла Европа се прави всичко възможно да бъдат ограничени движението на колите в градовете чрез различни мерки: данъци, такси за паркиране, изграждане на удобен и бърз градски транспорт, алеи за велосипеди, широки и хубави тротоари. Излишно е да казвам защо се прави това. За разлика от други страни българските шофьори взеха да си мислят, че те олицетворяват движенито ("Пречиш на движението"). А движението не е само от коли, а от всички хора (в Правилника: участници в движението). Свикнаха да паркират в зелените площи, по тротоарите, по спирките на автобуса. Разбирам, че няма друго място, но могат да паркират някъде по-надалеч (пред някой блок наприемр, където има паркинг) и после да походят 10-15 минути пеш. Или да движат с градския транспорт ако смятат, че го вози близо до мястото, където искат да стигнат. За да не кажете, че съм лицемер, то аз ходя около 2 км. за да отида до спирката на автобуса, возя се (15 мин.) и после ходя около 10 минути пеш до работното си място. На връщане е същото. Не се оплаквам на никой, че няма къде да паркирам.
И съм напълно съгласен с Ники- прочетете му мнението наново.
Не съм мисля, че трябва да се драскат или трошат паркиралите лошо коли. Така шофьора наистина бива наказан, но не разбира защо, което отнема целият ефект от наказанието. Има си органи на реда и трябва да ги тикаме да си вършат работата.
Христо
http://xunap.hit.bg
Определено не вярвам, че ще глобяват. Всеки ден пътувам по Цариградско и най- редовно автобусите се бавят, заради колите, които са пред тях. А си има маркирана Bus лента. Нали щяха да глобяват и шофьорите, които карат в тази лента. Полицаите не гледат това, а се крият на завоя на изхода на алея Яворов и дебнат . Та и за тротоарите ще е същото!
цитирайАз съм много 'за' ограничаването на достъпа на коли до централната част на София. Не е нормално всяка свободна площ да е превърната в паркинг. Включително и като Синя зона. Защото съм виждала такава и на тротоар. Не е необходими всички да се съобразяват с факта, че шофьорите няма къде да паркират. Аз, като пешеходец, също искам да се съобразяват с мен. И затова си искам тротоара. Без по него да се мотаят някакви коли.
Но... Страхувам се, че колкото и да е полезна акцията, която се организира от понеделник, толкова е и показна. Поради простата причина, че не се предлага решение. Дали ще е Синя зона, дали ще са паркинги - няма значение. Важното е не само да се размахва пръст, а и да се мисли конструктивно.
Искрено се надявам, че след публичното дърпане на уши, ще последват и реални мерки, за да се изчистят тротоарите.
цитирайНо... Страхувам се, че колкото и да е полезна акцията, която се организира от понеделник, толкова е и показна. Поради простата причина, че не се предлага решение. Дали ще е Синя зона, дали ще са паркинги - няма значение. Важното е не само да се размахва пръст, а и да се мисли конструктивно.
Искрено се надявам, че след публичното дърпане на уши, ще последват и реални мерки, за да се изчистят тротоарите.
24.
анонимен -
Да не вземете да се обидите, но само с ...
13.03.2008 16:39
13.03.2008 16:39
Да не вземете да се обидите, но само с мърморене и недоверие не става. Ок, някой прави нарушение, виждаш наблизо полицай и отиваш и му казваш. Настояваш да направи нещо. Някой е паркирал неправилно- обаждай се по телефона в КАТ и в Общината. Ако трябва прави улични шествия пред общината. Или намери адреса на Бойко Борисов в Банкя и се разберете няколко човека да паркирате 5-6 коли точно пред неговата къща и излезте с транспарант "Така харесва ли ти?"
За мен е ясно, че никой от управляващите няма да си мръдне пръста доброволно, въпреки че е запознат с проблема. Трябва обществен натиск.
Христо
http://xunap.hit.bg
П.П. Пишете ме активен участник за някое събитие в подкрепа на тортоарите без коли.
цитирайЗа мен е ясно, че никой от управляващите няма да си мръдне пръста доброволно, въпреки че е запознат с проблема. Трябва обществен натиск.
Христо
http://xunap.hit.bg
П.П. Пишете ме активен участник за някое събитие в подкрепа на тортоарите без коли.
Пределно съм наясно, че ако само седя и си мрънкам у нас или пред компа, нищо няма да се промени.
Това за паркирането пред дома на ББ ми хареса:)
цитирайТова за паркирането пред дома на ББ ми хареса:)
26.
анонимен -
аз си паркирам
13.03.2008 16:54
13.03.2008 16:54
по тротоарите и хич не ми дреме.
цитирайаплодисмети за момчето (предполагам), което си призна без бой!
цитирай
28.
анонимен -
забравих да допълня,
13.03.2008 17:17
13.03.2008 17:17
че става дума за велосипеда ми...
същия анонимен(26) наричан понякога "потребител"
здрасти, другарко :)))
цитирайсъщия анонимен(26) наричан понякога "потребител"
здрасти, другарко :)))
другарю, другарю!
за велосипед щом е - може!
ма ти кога за последно си карал колело в софия? :)))
цитирайза велосипед щом е - може!
ма ти кога за последно си карал колело в софия? :)))
30.
анонимен -
еххх,
13.03.2008 18:32
13.03.2008 18:32
другарко, другарко... ама как ме излови :)))
може да не съм карал, ама си го мислех!
цитирайможе да не съм карал, ама си го мислех!
не става само с мислене...:)
цитирайв един дъждовен ден заобикалях една кофти паркирана кола на тротоара. тогава забелязах, че в ъгъла на предния капак е написано с маркер "тук преча". много сладко! стори ми се доста по-ефектно от онези лепенки със ситния шрифт. кратко и ясно!
цитирайстикерите бяха доста добра идея, аз много им се радвах. видях ги и разлепени по няколко коли, паркирали по особено интересен начин:)
цитирай
34.
анонимен -
Паркинги
27.06.2008 10:33
27.06.2008 10:33
Бай Ганьо няма да ползва паркинг докато може да паркира на тротоара. И 10,000 паркинги да има, докато не дойде някой да му издърпа ушите, няма да ги ползва.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.