Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2008 15:34 - Мърфи
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2210 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 14.08.2008 16:11


Много уважавам Мърфи. Не Еди Мърфи, а оня със законите. Страшен пич е. Харесва ми позитивното му отношение към живота. Ами да. Вземете например основния му закон: Усмихни се… утре ще бъде по-лошо. Не е ли позитивно? Човекът, въпреки всичко очаква, че ще има и утре.

 

Днес Мърфи ми е пътеводната светлина. Оу, сетих се, че преди години, в зората на сапунките у нас,  имаше сериал с такова име. Май беше голям хит. Цитирам си го на ум и се опитвам да не псувам много. Или поне не на глас.

 

Всичко се обърква изведнъж.

 

Започнах работния си ден с вътрешната убеденост, че всичко се движи по график. Въпреки жегата навън. Въпреки досадата, която ме е обзела. И въпреки искреното ми нежелание да се будя сутрин за работа. Та, както казах, мислех, че всичко е по план. Да, ама не. Отново да цитирам класиците. Днес май карам основно на цитати-клишета. И креативността ми отиде по дяволите.

 

Не стига това, ами и отново започнах да упражнявам ходене с леко накуцване. Което се балансира прекрасно от постепенно усилващото се пулсиране в едната част на главата ми.

 

След като прекрасните ми работни планове за днес претърпяха едно невероятно зрелищно сгромолясване, ми се наложи да си направя кратка разходка до един от ресторантите. Хубавото в цялата тази история бе, че за час-два се измъкнах от офиса и от буреносните настроения, които се мотаеха из него. Лошото е, че се оказа напълно излишно. Здраве да е. Поне се видях с един от любимите ми управители. Голям е образ. Някой ден трябва да ви разкажа за него.

 

Сега е 15:30. Натъпкала съм се с обезболяващи за глава и се чувствам като малката друсалка. Кракът ми е в положение, в което почти не усещам, че боли. От вратата на тераската повява свеж въздух. Малко е горещ, но не ми пука. Сипала съм си тоник и сериозно обмислям идеята да запаля и цигара на същата въпросна тераска. Шефът забегна нанякъде. Почти съм готова с поредната навалица от цифри и екселски таблици, които ми се изсипаха ненадейно на главата. Като казах глава – явно хаповете започват да действат. Така ще да е – пулсирането намалява, а взорът леко взе да се избистря. Аз си се намрънках на воля и ми олекна. Всъщност и още мога, но не искам да ставам нахална.

 

А колкото до Мърфи – наистина мисля, че е страшен пич. Завършвам с една негова мъдрост, която да озари и вашия ден:

 

Никога не спори с глупаци, хората може да не забележат разликата.

 



Тагове:   Мърфи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zezo - Ако това ще те успокои - не си един...
14.08.2008 15:45
Ако това ще те успокои - не си единствена. Хайде да се оплача и аз :)
Изпатих си от Мърфи в буквалният смисъл на думата. След обедната почивка ме привикаха няколко шефа и вкуп започнаха "Искам, искам, искам... Действай". След което реших, че мога да си свърша нещо частно, т.е. да си отрежа едно желязо на една фреза в един от цеховете ни. Отивам дотам, а то е на другият край на завода, навън е 40 и нещо градуса.
"Една тръба колкото и да я мериш, все ще я отрежеш по-къса" е казал Мърфи. Ами прав е. От комбинацията жега + шефски неотложни искания не можах да си отрежа желязото както трябва и трябваше да си купувам ново (което пък е свързано с още ходене в жегата).
цитирай
2. veras - zezo
14.08.2008 15:52
моят ден започна с оперативка, на която шефът реши да види колко може да вика :)
цитирай
3. zezo - А, това тук си е в реда на нещата. С ...
14.08.2008 16:03
А, това тук си е в реда на нещата. С течение на времето човек развива една особена форма на игнориране - колкото и да ти крещат, ти си се самоизключил и нищо не достига до централният ти мозък. Включваш се на фрази от рода на "Ясно ли е?", "Разбра ли?", "Това е всичко." и т.н. :)
цитирай
4. veras - хехе
14.08.2008 16:04
да не би да работим на едно и също място? ;)
цитирай
5. koker - =)
15.08.2008 12:54
Моят любим Мърфи закон е: "Колкото и да си переш чорапите, единият винаги остава по-мръсен!" Гениално!
цитирай
6. veras - това ми напомня
15.08.2008 13:21
за един от принципите на шопа: както и да се въртиш г*зо се че ти е отзад :)
цитирай
7. didim - не знам къде
18.08.2008 19:22
работите. Ама и на нас скоро ни пренаредиха керемидите. така да се каже профилактично. Ама съм забелязала, че това не подобрява желанието ни за работа!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив