Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 22:07 - Вдигни очи
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2904 Коментари: 16 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Седмицата върви към своя край със страшна сила. И тъй като успях да оцелея, тази вечер реших да си подаря една малка разходка, за да отпразнувам наближаващия уикенд. Той още не е дошъл, но вече намига закачливо и усещането за него е почти реално.

Отбих се през една симпатична книжарница, за да проверя дали са докарали книжката, която издирвавам от едно известно време. Оказа се, че да и за разлика от друг път, тази вечер си тръгнах с нея, а не с нещо друго, което междувременно съм си харесала. Поех по обратния път, но докато прибирах новата си придобивка в чантата, усетих присъствието на нещо леко позабравено (по "медицински" причини) - фотоапаратът ми. Изобщо не усетих как мина следващия час. Този път, за разнообразие, реших да гледам не пред мен, а над мен. И видях много интересни неща. За мое искрено съжаление, ЗАУ на моята камерка не е особено професионално, та снимките не са най-доброто, което може да се види, но поне са правени с желание и усмивка. Което, поне за мен, е достатъчно, за да си ги харесам, въпреки несъвършенството им.

image

image

image

image

image

image

image

И едно малко клише, за което моля за извинение, но не се стърпях... И освен това, не се вписва в заглавието.

image

image

image

Хубаво беше да се нося безцелно с камерката в ръка, ама кратко. Следващият път повече. Сега ви оставям, за да подпочна дългоочакваната книжка. 




Тагове:   очи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - :)
09.10.2008 22:55
И аз съм намислила да се разходя из София някой ден и да снимам...с широко отворени и вдигнати очи:)))

Много хубави снимки са станали!
цитирай
2. veras - мел
09.10.2008 22:59
Много добре се почувствах, действа доста разтоварващо :)

И се радвам, че са ти харесали, въпреки ЗАУ :)
цитирай
3. melsun - :)
09.10.2008 23:21
Не че зная какво е ЗАУ! Обаче се убедих, че е важно кой е зад обектива и дали знае какво прави...
независимо от апарата...На мен нещо ми бяга фокуса отвреме навреме и не мога да разбера защо! А в София наистина има много неща за снимане...Ако всички стари сгради се ремонтират и боядисат ще е супер!:)
цитирай
4. xrizzz - :)
10.10.2008 01:29
личните моменти с камерата и ти - страхотно чувство...за първи път се разходих "истински" из сф преди няколко седмици и видях красотата й през едни др очи...снимай
усмивки
цитирай
5. viki11 - ЗА вас работа няма ли? А гаджета?
10.10.2008 02:54
ЗА вас работа няма ли?
А гаджета?
цитирай
6. veras - мел
10.10.2008 08:56
ЗАУ е задапаратно устройство, демек фотографчикът :)
цитирай
7. veras - xrizzz
10.10.2008 08:57
снимам аз, снимам :)
цитирай
8. veras - viki11
10.10.2008 08:57
те тва беше след работа все пак

а какво общо има липсата или наличието на половинки с разходката с фотоапарат в ръка?
цитирай
9. анонимен - Верче,
10.10.2008 18:44
за книжката нищо не каза? Коя е тя?
цитирай
10. veras - книжката...
10.10.2008 20:00
кой пита?
цитирай
11. gantree - номер 9
12.10.2008 19:53
не съм аз. :)
Иначе, няма да е никак зле да му отговориш на питането :)
Тъкмо и аз ще науча, на аванта.
цитирай
12. veras - та за книжката...
12.10.2008 20:24
След упорито издирване и изчакване на доставката й, най-накрая успях да се сдобия с американските пътеписи за България. Сега остава и да я прочета.

Между другото, в тази книжарница наистина има доста интересни неща. Благодаря, че сподели за съществуването й :)
цитирай
13. gantree - :))
12.10.2008 21:18
Предположих :) Харесаха ли ти (пътеписите)?

За другите неща да, те са добри професионалисти.
цитирай
14. veras - добре вървят
12.10.2008 21:58
Лошото е, че съм събрала една купчина книги, дето искам да прочета и поради тази причина в момента съм подхванала 3-4. А времето не стига за всички...
цитирай
15. gantree - хм
12.10.2008 23:07
Оправдание винаги се намира :)
цитирай
16. veras - аааа, моля ти се
12.10.2008 23:14
Съвсем чинно си я чета книжката и дори искрено й се наслаждавам :) Хич не се и оправдавам! По-скоро ме е яд, че не мога да я чета по-бързо :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив