Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2008 22:24 - Весели празници
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1517 Коментари: 2 Гласове:
0



Празниците най-накрая дойдоха. Личният състав е налице, с изключение на геройски загиналите в неравната офисна война. Оцелелите (в частност аз) се отправят за кратка почивка в сърцето на Родопите. Но преди всичко това да се случи, искам да ви поздравя с настъпващата Коледа. И тъй като не съм голям почитател на коледните песнички, но ми се искам да пусна нещо празнично, пускам кавър версия на една доста исвестна песничка, но в малко по-различен вариант. Предупреждавам, че ако очаквате да чуете нещо с камбанки и звънчета, по-добре не я пускайте. Версията е рокаджийска и не се препоръчва на любителите на традиционните варианти :)

Весела Коледа на всички!





Тагове:   празници,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - :)
29.12.2008 12:15
Честита Коледа!:)
Честно да ти кажа традиционните варианти ми дойдоха в повечко...въртят се от началото на декември, та смятай...

Весели празници...и нататък...че то край нямат в тоз период! Ужас!:))
цитирай
2. veras - мел :)
29.12.2008 12:30
Вече като чуя коледна песничка и ми иде да се самоубия церемониално :)

Весели празници и на теб :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив