Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2009 22:24 - Ще преобладава облачно време
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5518 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2009 22:57


Снимах облаци. Отново. Слезнах от трамвая не на моята спирка и просто вървях. И снимах. Снимането на облаци е едно от нещата, които наистина ме успокояват. Има нещо в тях. Може би защото никога не можеш да видиш два еднакви. Почти като онази приказка за реката. 

Мислълта ми тече леко объркано, но се свиква. Аз поне съм си свикнала. Така съм откакто се помня. Може би и отпреди това.

Облаците и снимането. Обичам да гледам как последните лъчи на слънцето се опитват да си проправят път сред малките капчици кондензиран въздух и го оцветяват във всееъзможни цветове. Или пък да гледам как сред безкрайното и бездънно синьо се носи малко бяло петно, което изчезва след броени минути. Или да вдигна поглед и да потъна в мекотата, която е надвиснала над главите ни като огромна купчина захарен памук. Както казах - обичам облаците. А когато тази ми обсесия се комбинира с почти маниакалното ми желание да снимам, резултатът е малка облачна колекция. А тава са попълненията от последните две-три седмици:

image

image

image

image

image

image

image

Сменям гледната точка:

image

image

image

Малко сладникаво се получи, но съм уморена. А когато съм уморена, се разкисвам и започвам да говоря глупости.


Тагове:   облачно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zezo - :) Много е красиво
10.03.2009 01:00
И аз имам подобна колекция с облаци, цветенца и тем подобни, които снимах преди 4-5 години :Р
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=6716400
цитирай
2. sis - има нещо вълшебно в облаците
10.03.2009 10:12
:):):):):)
цитирай
3. chochy - Другарко, Вие сте си объркАли пр...
12.03.2009 00:39
Другарко, Вие сте си объркАли професията:)
цитирай
4. veras - другарко,
12.03.2009 08:45
така като гледам какво се случва последно време, май наистина е трябвало да стана нещо друго - например, селският идиот :)
цитирай
5. анонимен - тези над-облачните снимки са по...
12.03.2009 19:14
тези над-облачните снимки са по-пухкави и на мен лично ми харесват много повече - дано скоро да ти се случи да полетиш и до по-далече , че да се нагледаш на още по-красиви гледки ;-)

до ;-)
цитирай
6. анонимен - :-)
17.03.2009 14:39
Страхотни са снимките, аз също съм фен на clouds!
Eddie
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив