Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2008 11:42 - План-график
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5848 Коментари: 29 Гласове:
0



Това лято определено ще ми бъде много забавно. Така както се очертават нещата, май за пореден път ще се размина с лятната си отпуска. Но... да не бъда чак толкова черногледа. Поне веднъж в живота си.

 

Може да се размина с морето (или поне с това в България, че някак си не виждам как мога да отида октомври да се пека на Черно море), но пък ме очакват други нещица.

 

Да започнем с най-маловажните.

 

Ако Bon Jovi наистина вземат да се престрашат да се отбият през нашите географски ширини, познайте кой ще им ходи на концерт J Чакам ги откакто се помня. Предлагам тази година чакането ми да приключи, та поне малко да се поразтуша за отмененото море.

 

Все още се чудя за Лени Кравиц. Ако си намеря читава компания, може и на него да се замъкна.

 

Рожденият ден на мама. Той си е всяка година, но го считам за особено важно събитие, за което се подготвям дълго преди това. Така де, мама си е мама. А рождненият й ден е третият повод през годината да се появя в Крумовград.

 

Ще пропусна момента с работния график, че точно той ми разваля почивката.

 

И сигам до най-важното лятно събитие за тази, а и не само, година.

 

Втората половина на месец август се очаква световното население да се увеличи с още един човек. Добре де, с много повече от един, но аз говоря за един конкретно. Не, няма да разждам лятото. Тази чест се пада на моята сестра.

 

Ако трябва да обобщя и да престана с увъртанията – ще ставам леля!!!

 

И това е нещото, което затрива с една ръка всички негативни емоции, които могат да се случат. Ще се появи едно същество, което, макар и много малко и беззашитно, ще промени живота на доста хора. Най-вече този на родителите си J

 

Още от сега обещавам тържествено:

Ш      Ще се науча да държа бебета, без да мисля за тях като за малки бомби със закъсненители

Ш      Ще бъда най-добрата леля на света

Ш      Ще правя опити да го разглезя възможно най-много при всеки удобен случай

Ш      Ако е момиченце – няма да му купувам нищо розАво

Ш      Ако е момченце – също

Ш      Ще науча бебока да слуша само читава музика (определение за читава не мисля да давам, все си мисля, че понятието ‘музика’ автоматично изключва някои съвременни стилове, популярни на Балканите и предпочитани в кръчмите J)

 

Списъкът с обещанията най-вероятно ще бъде допълван, зашото сега съм твърде развълнувана, за да го измиля в пълния му вариант.

 

А докато бебо се роди, мисля да стискам палци всичко да е нормално. И да се радвам, че ще ставам леля.

 



Тагове:   график,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chochy - Ми хайде пак, ЧЕС-ТИ- ТО! Лелите ...
26.02.2008 11:49
Ми хайде пак, ЧЕС-ТИ- ТО!
Лелите сме най- готините особи на света! Хеле пък "водолейките":)
цитирай
2. veras - хихихихихи
26.02.2008 11:50
ми хайде пак - мерсииииии:)
ще трябва да мина съкратен интензивен курс на обучение при теб как се става готина леля ;)
цитирай
3. chochy - Нямаш проблеми, ако обещаеш да не ми ...
26.02.2008 11:53
Нямаш проблеми, ако обещаеш да не ми издаваш адреса на кака:)))
цитирай
4. veras - естествено
26.02.2008 11:55
ние лелите-водолейки, требе се поддържаме :)
цитирай
5. chochy - ъхъм! и да се крепиме:)))
26.02.2008 11:58
ъхъм! и да се крепиме:)))
цитирай
6. veras - тъй тъй
26.02.2008 12:01
и морално и не само ;)
цитирай
7. chochy - ха наздраве!:)
26.02.2008 12:03
ха наздраве!:)
цитирай
8. veras - eeeee
26.02.2008 12:05
ще изчкам барем работния ден да свърши, че да не ме гледат колегите почерпена посред бял ден ;)
цитирай
9. chochy - Образно бе лельо, образно. Ти пр...
26.02.2008 12:07
Образно бе лельо, образно. Ти представяш ли си аз да се насмуча? Имам 7 часа следобед, голяма веселба ще падне:)
тъй де, ние сме сериозни жени!
цитирай
10. veras - хахахахаха
26.02.2008 12:11
само се опитвам да си представя някой опит с натрий или друго интересно вещество докато си леко развеселена:)

пп нали натрият е интересно вещество?
цитирай
11. chochy - Ъхъм, много интересно. Особено, ...
26.02.2008 12:14
Ъхъм, много интересно. Особено, като го сложиш във вода- подскача и пуска искри, а понякога се и запалва.
Слава богу, вече минах етапа с натрия:)
цитирай
12. veras - бе
26.02.2008 12:17
то и аз имам някакви такива спомени, та затова реших него да го дам за пример:)

какви спомени, какво нещо само...изумявам сама себе си ;)
цитирай
13. chochy - нидей са изумява. в тебе виждам себе ...
26.02.2008 12:19
нидей са изумява. в тебе виждам себе си на млади години:)
цитирай
14. veras - въх
26.02.2008 12:33
поласкана съм :)
(пърхам срамежливо с клепки)
цитирай
15. chochy - аз пък се пъча гордо( рядкост е да ...
26.02.2008 12:40
аз пък се пъча гордо( рядкост е да бъдеш нечий светъл пример!):)
цитирай
16. veras - пъчи се
26.02.2008 12:43
аз и друг път съм ти казвала, че ти си пътеводната ми светлина:)
цитирай
17. chochy - сега твойта пътеводна светлина ...
26.02.2008 13:00
сега твойта пътеводна светлина най- царствено ще отплува към училище.:)
пу ти ще черпиш( понеже си прясна леля):)
цитирай
18. veras - ми...
26.02.2008 13:03
щом се налага ;)
приятно плуване:)
цитирай
19. ianchefff - a, дано
26.02.2008 13:12
се справиш с всичко както трябва.
Май пропусна Металика и КИСС, но с Бон Джови, донякъде замазваш положението.
И аз ги чакам от преди избухването на демокрацията още.
Поздрави.
Енд гуд лак.
:))))))))
цитирай
20. veras - инацхеффф
26.02.2008 13:19
на кис не ми се ходи, а металика са ми под много голяма въпросителна, защото 1) никой няма да ми се навие на акъла и 2) ако някой ми се навие на акъла, най-вероятно вече няма да има билети:)
цитирай
21. veras - фро
26.02.2008 13:20
ако може само да помоля в този пост специално да не се обсъжда политика, държавата и упадъка на обществото:)

поводът за поста е съвсем различен

поздрави
цитирай
22. sowhat - ще му купуваш много розови и синички неща защото
26.02.2008 13:44
просто са сладурски
и ще те изкушават и няма да можеш да устоиш
освен това на малките фръцли много им отива розовко
ще видиш.
честитоооооооооооооооооооооооооооооо
публично
и те обичам ма лельо ненагледна .
сигурна съм че ще си топ леля номер 1 за тази календарна година :)
ае таз година леля догодина майка :P
ихихиххи
цитирай
23. veras - ееее
26.02.2008 13:54
не ме заплашвай така де;) малка съм още да ставам мама

като му дойде времето, тогава

а дотогава ще съм много горда леля:)))
цитирай
24. potrebitelskoime - брех,
26.02.2008 14:13
тука нещо се е сформирала спам-дружинка.

аз, тъй като по бебешките въпроси вече съм се изказвал, не мисля да се повтарям.

другарко, а може ли да ти викам вече "леля"... тъкмо ще свикнеш, като продума "нероден Петко" :)))
цитирай
25. veras - другарю
26.02.2008 14:16
нероден петко още не се знае дали ще е петко или петка:)

може, другарю, всичко може:)
цитирай
26. x2man - със
27.02.2008 10:39
сигурност ще си най-добрата леля на света:)
цитирай
27. veras - x2man
27.02.2008 10:41
:)
цитирай
28. gantree - :))
27.02.2008 12:30
Честита леля :)) и да й е живо и здраво племенничето
цитирай
29. veras - gantree
27.02.2008 12:39
за сега само кандидат-леля:)
лятоска, здраве и живот, и на практика:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив