Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2008 08:40 - Петък, 13-ти
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4957 Коментари: 31 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обожавам Петък 13-ти. На този ден голяма част от познатите ми започват да се щурат наоколо с идеята, че ще се случат страшни катаклизми и светът е намислил да им поднесе всички неприятни изненади, за които човек може да се сети.

А на мен ми е весело. Не съм фаталист и не вярвам, че светът ще се срине из основи, само защото днес е тринадесето число, а денят е петък. Какво ли го интересува светът коя дата сме днес? Забавлявам се искрено като гледам масовата психоза, която настъпва само със споменаването на този светъл ден.

Представям си го така:

Четвъртък. Число дванадесето от месеца. Наближава полунощ. Някъде там, незнайно къде, кипи трескава подготовка. Те се приготвят за настъпването на дванадесетия час. И ето, вече е полунощ. Цял отряд от работливи съзаклятници задвижват пъклен план, който цели да провали деня и плановете на поне три четвърти от населението на Земята (а да ви кажа, това е по-тежка работа, дори и от тази на Дядо Коледа в навечерието на Рождество).

Най-важното е да се намерят достатъчно на брой черни котки, които да всяват безсмислена паника сред населението.

Да се позиционират стълби на подходящите локации.

Да се подготвят динени, бананови и всякакви други подхлъзващи кори.

Да се приготвят (просто ей така, за разкош) няколко саксии, които да бъдат изпуснати в подходящия момент.

Да се измисли план (пъклен) как да се пресече възможно най-много мляко. Ако това не е възможно, поне да изкипи на котлона.

Другите подготвителни дейности ще ги запазя в тайна, че да не им прецакам дейността все пак.

Изготвеният предварително график се спазва до секунда – те разполагат едва с 24 часа да изпълнят мисията си. Работата им е напрегната и изпълнена със стрес. Остават анонимни и незабележими.

Денят приключва и те се оттеглят в сивото си ежедневие, под дълбокото прикритие на обикновени хора.

В заключение ще си позволя да завърша със случка из житието на един много умен човек:

Един журналист, който видял подкова, закачена над вратата на дома на Нийлс Бор, попитал последния как е възможно учен от неговия ранг да вярва в подобни суеверия. Нийлс Бор отговорил, че въобще не вярва, но е чувал, че подковите носят щастие и на тези, които не вярват.

Честит Петък 13-ти на всички!!!


Тагове:   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - честит скъпа
13.06.2008 08:44
детос е вика - ден като ден, кво толкоз :)
цитирай
2. veras - мерсииии
13.06.2008 08:45
да ти се връща ;)

важното е, че е петък!!!
цитирай
3. анонимен - Добро утро!
13.06.2008 08:46
Да днес ще бъде хубав ден!
Приятен ден!
Веса
цитирай
4. veras - добро утро
13.06.2008 08:46
и весел петък ;)
цитирай
5. suge - Добро утро!
13.06.2008 08:57
А знаеш ли от къде произлиза нагласата за фаталния петък? Свързана е с избиването на тамплиерите по заповед на Филип Хубави.Интересна история.За повече подробности -utremer.blog.bg
Иначе постът ти е мнбого весел.Създаде ми отлично настроение.
Весел и спорен петък!
цитирай
6. veras - знам :)
13.06.2008 08:58
има и още няколко теории, но май тази е най-популярната
цитирай
7. krotalka - Мислете за него,
13.06.2008 09:22
като последен работен ден от седмицата!
Следват два почивни дни!
цитирай
8. veras - krotalka
13.06.2008 09:31
аз обичам петъците, без значение от това каква дата се падат

мисля, че е става ясно от поста, че не вярвам на подобни истории...
цитирай
9. valsodar - Да се обадят , ако не им достигат черните котки :)
13.06.2008 09:37
Готов съм с радост да им услужа.
Може да не го връщат поне седмица, че да ми зарастнат драскотините :)
цитирай
10. veras - хахаха
13.06.2008 09:40
един мъдър древен човек (който не си спомням кой беше) е казал следната мисъл:

господ е създал котката, за да може човек да погали тигъра

нещо подобно, цитирам по памет :)

котките са си с характер, но пък точно в това им е чарът ;)
цитирай
11. ianchefff - Айде честито!
13.06.2008 10:03
А сега ще си изчекна човката под прозорчето, защото катаклизми от обичайните едва ли ще има, но наличието на десетки мейли в бедната ми поща са си един истински катаклизъм, от където и да го погледнеш.
::))))
цитирай
12. veras - янч
13.06.2008 10:15
електронната поща е бедствие, от което никой не се е отървал :)
цитирай
13. veras - gizmo
13.06.2008 10:15
извинявай, ама нищо не разбрах...
цитирай
14. trevistozelena - :)
13.06.2008 10:42
хахах че готин текст!:)
трябва да си призная обаче че си падам направо заклет фаталист... и всичко това от един паметен петък тринайсти предиииии години, когато охоооо още бях в гимназията, втора смяна, и ми хрумна преди да тръгна на училище да взема да изпържа малко бухти. не знам обаче защо ми е хрумнало да ги пържа облечена в дънките с които щях да излизам. и изтървах тигана умело нацелвайки краката си. не се опарих много, ама се оплесках. и душа в последния момент, търченето за други някакви дънки и залпа от псувни определено изяде от времето ми. тогава проблясна лек лъч надежда, защото баща ми намина към къщи и обеща да ме закара до гимназията. само дето беше зима и закъса на един баир. аз издрапах към школото някъде за началото на втория час. и там ще да са ми се случвали разни страшни работи. в смисъл, да ме изпитат или да не срещна младежа - мъж на живота ми от горните класове, все такива сериозни ядове:( та оттогава си знам, че не ми върви на петък тринайсти пък... разправяй каквото искаш, аз си знам как стоят нещата:(
:)
цитирай
15. veras - хахахахаха
13.06.2008 10:43
извинявай, че се смея на твоето нещастие, ама не мога да се сдържа :)

аз пък днес не мога да спра да се хиля кат' тиква ;)
цитирай
16. viovioi - аз не съм фаталистка, но за всеки случай внимавам:)
13.06.2008 10:46
почти нищо не предприемам, само се ослушвам!
цитирай
17. veras - :)))
13.06.2008 10:49
за такива ситуации е и случката с бор накрая ;)
цитирай
18. chochy - 13 или не, днес си е майсторски ден, ...
13.06.2008 11:02
13 или не, днес си е майсторски ден, затова ще гледам да не работя много много. Пай се работа, че идаааааааа!
цитирай
19. veras - ох
13.06.2008 11:09
не е лесно, но аз знам, че ти можеш да се справиш с всичко! включително и с избягване на работа ;)
цитирай
20. chochy - Ахам, много съм лъзгава понякога:)
13.06.2008 11:11
Ахам, много съм лъзгава понякога:)
цитирай
21. veras - бравос!
13.06.2008 11:32
значи да не те мисля?
цитирай
22. chochy - Нидей са тормози, че нали знаеш, ...
13.06.2008 12:03
Нидей са тормози, че нали знаеш, какво става като се замислим?:))) Катаклизми разни...
цитирай
23. galina1 - Здрасти и от мен!!!
13.06.2008 13:40
Интересен блог. Смях се даже. Идва ти настроение. Днес не се мисли. Който мисли няма да го измисли. }}} Ще му е трудно да мисли изобщо, затова да не го прави. }}}
цитирай
24. renito0oo - на мен лично много ми върви на петък ...
13.06.2008 15:04
на мен лично много ми върви на петък 13 :)
цитирай
25. tsveta - весело
13.06.2008 15:10
и с настроение посрещам този ден.
Макар и аз да имам /не/щастието именно в ден петък, 13-ти да получа 1-вата си двойка /леле, какво признах току що!:)/. Госпожата по английскии настоя да я впише в бележника ми и аз с готовност и го връчих, защото вече нямаше да бъде толкова скучен. Ще ми повярвате ли, че почерпих по този повод /уви, не помня какво/.
Затова и сега се забавлявам с всички онези фаталисти.
Хубав ден от мен!
цитирай
26. ivesa - Благодаря!
13.06.2008 19:09
И на мен ми е любим този ден.Обожавам го.
цитирай
27. veras - моля :)
13.06.2008 19:24
пак заповядай ;)
цитирай
28. karanikolov - Ползотворен ден
13.06.2008 20:40
...е за мен петък 13, и въобще 13-то число.
Активен и винаги ми идват нови идеи,гледни точки, решения.
Полезен ден.
:)
цитирай
29. анонимен - Петък 13 = Петък 22
14.06.2008 20:07
Всъщност, поради промяна на летоброенето 13-ти е сегашния 22ри. Обърнете внимание дали на 22ри ще ви сполетят нещастията, които би трябвало да се случат на 13ти...
цитирай
30. jvx - Черна Котка Светла Бира
13.02.2009 10:53
Кат бях малък и се чудех, ся в тия суеверия има ли нещо вярно или няма. И питах баща ми. А той ми каза: Един човек отишъл за бира един ден, нявръщане видял черна котка как му минава път, ама продължил и след малко се спънал и счупил бирите. Отишъл пак за бира и навръщане, Пу дейба нейната майка и котка, пак му минала път. И той понеже бил чувал че кат се завъртиш три пъти и нищо няма да ти се случи, се завъртял, завило му се свят и паднал и строшил бирите :)
Какъв е изводът???Незнам...
Явно е било Петък 13ти :)

Аз поне от тая история разбрах, че мойш да си вярваш в кот си поискаш... а бирата трябва да се купува само на каси:)
цитирай
31. veras - мъдро
13.02.2009 10:59
единственото, което мога да добавя като извод е: или да се пие на място :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив