Прочетен: 11940 Коментари: 30 Гласове:
Последна промяна: 26.01.2009 10:30
Имам проблем. Голям проблем.
От около една седмица нещо не ми е особено комфортно. Липсата на пълен душевен комфорт се дължи на нещо, което на пръв поглед е доста незначително, но на мен ми пречи. Нямам VH1. Да. Тривиално, но проблем.
Първоначално реших, че нещо каналът се е пообъркал и ще се оправи самичък. Няколко дни по-късно в мен се появи съмнението, че има нещо наистина нередно. И тъй като съм човек, който не може просто да седи и да гледа някоя нередност, реших да се заема с проблема. С дистанционно в ръка прерових всички възможни честоти, но така и не открих липсващия музикален канал, към който храня такива топли чувства.
Усетих как в душата и сърцето ми бавно се промъква смразяващата мисъл, че проблемът може да не е в моя телевизор. Бръкнах в глобалната мрежа и изкарах оттам телефона за обслужване на клиенти на кабелния си оператор. В случая - Евроком.
Евроком, здравейте! Вие се свързахте с центъра за обслужване на клиенти. За абонамент - натиснете 1. За технически проблеми - натиснете 2. За информация - натиснете 3.
След кратко замисляне реших, че ми трябва информация и натиснах копченцето с надпис 3. Заля ме мелодия за изчакване и същия женски глас, който слушах до момента, ми обясни, че трябва да изчакам, защото няма свободни оператори. Почаках, почаках, пък се отказах. Малко по-късно се пробвах отново, като този път реших да заложа на технически проблем и натиснах 2. Отново меледойката и познатия вече женски глас. Този път ми се включи дори и оператор. Супер!
Аз: Добър ден! Искам да попитам има ли логична причина, поради която нямам VH1?
Оператор: Да. Този канал е преместен в цифровия пакет.
Аз: Защо?
Оператор: Ами защото е взето решение да се премести.
Аз: Как така?
Оператор: Така. Събраха се интелигентни хора от ръководството и решиха да се премести в цифровия пакет.
Аз: Значи са решили да оставят каналите за недвижими имоти и лов и риболов, а да махнат VH1?
Оператор: Да.
Аз: И какво правя аз сега, ако не искам да минавам на цифрова телевизия?
Оператор: Ами..
Аз: Сменям кабелния оператор?
Оператор: Ако този канал Ви е толкова важен...
Аз: Да, важен ми е! Къде мога да се оплача?
Оператор: Как така?
Аз: Искам да ми дадете някакви координати на някой, на който мога да се оплача?
Оператор: Хм, вие може и да се оплачете, но то май няма много смисъл. Както Ви казах, събраха се интелигентни хора от ръководството и са взели това решение!
Аз: Поздравления на интелигентните хора. Взели са просто чудесно решение! Лек ден!
Така. Знам, че девойката не беше виновна, а и аз бях малко по-рязка от разказаното, но малко се ядосах.
Аз съм потребител на кабелна телевизия. Като такава, аз съм подписала договор с Евроком да ми осигуряват достъп до телевизионни канали. Те от своя страна не ми предоставят анекс, в който са описани всички канали, които аз ще имам честта и щастието на гледам. Не е описан дори броя на каналите, които ми предоставят. В един момент решават да прехвърлят по-добрите си канали в цифровия си пакет. От своя страна аз съм задължена да си плащам абонаментната такса всеки месец. Аз си спазвам задълженията. При това редовно. На този етап, поради една или друга причина, не съм се засилила да минавам на цифрова телевизия. Знам, че ще ми се наложи, но не искам да е сега. Като ми премахват атрактивните канали, Евроком ме поставят пред дилемата: Минавам на цифрова или минавам на друг кабелен оператор.
Разбирам, че тяхната цел е потребителите им да оставят кабелната и да преминат на цифрова телевизия. Но все си мисля, че има и други методи за постигане на точно тази цел. Могат да се пуснат промоции, които услужливите служители, при които отивам да си плащам таксата всеки месец, могат да ми съобщят. Бих ги изслушала. Същите тези служители биха могли и да ми съобщят, че има промени в програмната схема и да ми тикнат една брошурка в ръката, заедно с касовата бележка. Вместо тази информация, която на мен ми е нужна, последните два месеца се опитват да ме накарат да си пусна Интернет през тях. Не, благодаря, имам си.
Да, ще мина на цифрова телевизия. Но защо Евроком ме карат да го направя по точно този начин? Като потребител се чувствам прецакана. При това много. И не просто защото са ми махнали един от каналите, които гледам, а защото не мога да направя нищо по въпроса. Защото юридически при тях всичко си е издържано. Имат си го обявено в сайта, сигурно го имат обявено и във въпросните брошурки. По договор не са задължени да поддържат същите канали, които са съществували в момента на подписването на въпросния. Не са задължени дори да поддържат същия брой канали.
И затова не се чувствам комфортно. Имам странното усещане, че правата ми на потребител са нарушени, а единственото, което мога да направя е да го напиша в блога си и да се чудя. Дали да мина на цифровия пакет на Евроком или да мина на цифрова телевизия на някой друг оператор. Защото, да, този канал наистина ми е толкова важен.
Д-р Атанас Гълъбов в предаването "Д...
Диагноза с Георги Ифандиев 21 10 2011г
:))))))))
ще взема да запиша някой курс за интелигентност, пък току виж съм прихванала нещо :)
Все пак имаме избор!
А на мен ми се обади една много любезна госпожица, за да ме пита каква е причината да откажа Интернета и прилежно си записа отговорърт ми, че съм недоволна от от обслужването и некорекността им.
другарко, абонирай ги за блога си :)
26.01.2009 11:44
това при 30 лева такса, аз имам и цифров пакет.
в моя квартал са почти монополист, но ще ги сменя. фирми като тази не заслужават да съществуват.
26.01.2009 16:02
:)
26.01.2009 21:58
Baba vi vse e gledala VH1 !
да имаш да споделиш още някое гениално изказване?
28.01.2009 10:21
и забравяш за жалките кабеларки. Дори и любимият ти канал е там:))
И PRO7 ли е в цифровият им пакет, защото от сайта на Евроком нищо не се разбира.
ама това е защото са интелигентни, не за друго...
http://ekk.bg/mod_newinfo_1_2_60.html
виж в частта с "Чуждестранниполитематични" (интересна дума, между другото, цитирам я дословно от сайта им)
30.01.2009 10:51
това, което истинки ме изкарва от равновесие е начинът, по който се случва. и отношението на евроком към мен като техен клиент, който си плаща сметките редовно.
иначе да - няма какво да се сравнява цифрова с аналогова. все едно да се сравнява ферарито на маса с един обикновен средностатистически автомобил :)
21.08.2010 13:25