Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2009 09:56 - На Евроком с любов
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11940 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2009 10:30


Имам проблем. Голям проблем.

От около една седмица нещо не ми е особено комфортно. Липсата на пълен душевен комфорт се дължи на нещо, което на пръв поглед е доста незначително, но на мен ми пречи. Нямам VH1. Да. Тривиално, но проблем.

Първоначално реших, че нещо каналът се е пообъркал и ще се оправи самичък. Няколко дни по-късно в мен се появи съмнението, че има нещо наистина нередно. И тъй като съм човек, който не може просто да седи и да гледа някоя нередност, реших да се заема с проблема. С дистанционно в ръка прерових всички възможни честоти, но така и не открих липсващия музикален канал, към който храня такива топли чувства.

Усетих как в душата и сърцето ми бавно се промъква смразяващата мисъл, че проблемът може да не е в моя телевизор. Бръкнах в глобалната мрежа и изкарах оттам телефона за обслужване на клиенти на кабелния си оператор. В случая - Евроком.

Евроком, здравейте! Вие се свързахте с центъра за обслужване на клиенти. За абонамент - натиснете 1. За технически проблеми - натиснете 2. За информация - натиснете 3.

След кратко замисляне реших, че ми трябва информация и натиснах копченцето с надпис 3. Заля ме мелодия за изчакване и същия женски глас, който слушах до момента, ми обясни, че трябва да изчакам, защото няма свободни оператори. Почаках, почаках, пък се отказах. Малко по-късно се пробвах отново, като този път реших да заложа на технически проблем и натиснах 2. Отново меледойката и познатия вече женски глас. Този път ми се включи дори и оператор. Супер!

Аз: Добър ден! Искам да попитам има ли логична причина, поради която нямам VH1?
Оператор: Да. Този канал е преместен в цифровия пакет.
Аз: Защо?
Оператор: Ами защото е взето решение да се премести.
Аз: Как така?
Оператор: Така. Събраха се интелигентни хора от ръководството и решиха да се премести в цифровия пакет.
Аз: Значи са решили да оставят каналите за недвижими имоти и лов и риболов, а да махнат VH1?
Оператор: Да.
Аз: И какво правя аз сега, ако не искам да минавам на цифрова телевизия?
Оператор: Ами..
Аз: Сменям кабелния оператор?
Оператор: Ако този канал Ви е толкова важен...
Аз: Да, важен ми е! Къде мога да се оплача?
Оператор: Как така?
Аз: Искам да ми дадете някакви координати на някой, на който мога да се оплача?
Оператор: Хм, вие може и да се оплачете, но то май няма много смисъл. Както Ви казах, събраха се интелигентни хора от ръководството и са взели това решение!
Аз: Поздравления на интелигентните хора. Взели са просто чудесно решение! Лек ден!

Така. Знам, че девойката не беше виновна, а и аз бях малко по-рязка от разказаното, но малко се ядосах.

Аз съм потребител на кабелна телевизия. Като такава, аз съм подписала договор с Евроком да ми осигуряват достъп до телевизионни канали. Те от своя страна не ми предоставят анекс, в който са описани всички канали, които аз ще имам честта и щастието на гледам. Не е описан дори броя на каналите, които ми предоставят. В един момент решават да прехвърлят по-добрите си канали в цифровия си пакет. От своя страна аз съм задължена да си плащам абонаментната такса всеки месец. Аз си спазвам задълженията. При това редовно. На този етап, поради една или друга причина, не съм се засилила да минавам на цифрова телевизия. Знам, че ще ми се наложи, но не искам да е сега. Като ми премахват атрактивните канали, Евроком ме поставят пред дилемата: Минавам на цифрова или минавам на друг кабелен оператор.

Разбирам, че тяхната цел е потребителите им да оставят кабелната и да преминат на цифрова телевизия. Но все си мисля, че има и други методи за постигане на точно тази цел. Могат да се пуснат промоции, които услужливите служители, при които отивам да си плащам таксата всеки месец, могат да ми съобщят. Бих ги изслушала. Същите тези служители биха могли и да ми съобщят, че има промени в програмната схема и да ми тикнат една брошурка в ръката, заедно с касовата бележка. Вместо тази информация, която на мен ми е нужна, последните два месеца се опитват да ме накарат да си пусна Интернет през тях. Не, благодаря, имам си.

Да, ще мина на цифрова телевизия. Но защо Евроком ме карат да го направя по точно този начин? Като потребител се чувствам прецакана. При това много. И не просто защото са ми махнали един от каналите, които гледам, а защото не мога да направя нищо по въпроса. Защото юридически при тях всичко си е издържано. Имат си го обявено в сайта, сигурно го имат обявено и във въпросните брошурки. По договор не са задължени да поддържат същите канали, които са съществували в момента на подписването на въпросния. Не са задължени дори да поддържат същия брой канали.

И затова не се чувствам комфортно. Имам странното усещане, че правата ми на потребител са нарушени, а единственото, което мога да направя е да го напиша в блога си и да се чудя. Дали да мина на цифровия пакет на Евроком или да мина на цифрова телевизия на някой друг оператор. Защото, да, този канал наистина ми е толкова важен.



Тагове:   Евроком,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - ъъъ,
26.01.2009 10:14
явно не си достатъчно "интелигентна"...
:))))))))
цитирай
2. veras - янч
26.01.2009 10:17
май така се оказва...
ще взема да запиша някой курс за интелигентност, пък току виж съм прихванала нещо :)
цитирай
3. gothic - И аз съм в същото положение. Ще см...
26.01.2009 10:19
И аз съм в същото положение. Ще сменявам оператора....
цитирай
4. veras - мхм
26.01.2009 10:19
май натам отиват нещата...
цитирай
5. dadide - Аз
26.01.2009 10:47
вече се отказах от "нетските" им услуги и много скоро ще откажа и кабелните им такива, ако мога да ги нарека услуги изобщо, след като за "подаденото" от тях си плащам редовно. Това не е услуга, а сдъвкана помия /от интелигентни хора!/ и подхвърлена на потребителите, като на шоу с алигатори.
Все пак имаме избор!
А на мен ми се обади една много любезна госпожица, за да ме пита каква е причината да откажа Интернета и прилежно си записа отговорърт ми, че съм недоволна от от обслужването и некорекността им.
цитирай
6. gothic - Е, при мен телевизионния и нет оп...
26.01.2009 10:51
Е, при мен телевизионния и нет оператора са различни, но не ми харесват и двамата.....
цитирай
7. veras - дадиде
26.01.2009 10:55
И пари да ми дават, няма да си пусна нета през тях.
цитирай
8. sowhat - бой по каскиге :) другарко, аб...
26.01.2009 11:05
бой по каските :)
другарко, абонирай ги за блога си :)
цитирай
9. veras - хахаха
26.01.2009 11:06
това е добра идея :)
цитирай
10. анонимен - spice
26.01.2009 11:44
на мен ми спряха private spice. на оплакването ми обясниха, че го били заменили с blue hustler. да, но има разлика - едното си е качествен канал, другото е мизерия.

това при 30 лева такса, аз имам и цифров пакет.

в моя квартал са почти монополист, но ще ги сменя. фирми като тази не заслужават да съществуват.
цитирай
11. анонимен - smqna
26.01.2009 16:02
само да ти пожелая успех, щото и да смениш алтернативите са.... хмм Евроком :D
цитирай
12. veras - да
26.01.2009 16:07
това е другото, което ме вбесява - липсата на алтернатива
цитирай
13. ianchefff - o,
26.01.2009 16:11
алтернативи има: кейбъл тел, нет1... и други...
:)
цитирай
14. veras - янч...
26.01.2009 16:18
струва ми се, че част от изброените не са реални алтернативи...
цитирай
15. gothic - И аз смятам да се насоча към кейбъ...
26.01.2009 16:37
И аз смятам да се насоча към кейбълтел. Ще ми е по-тънко от досегашните два оператора. Пък и сестра ми им е абонат и до момента за година и половина е била само 30 минути без нет....
цитирай
16. zezo - За нета на кейбълтел не знам, ама ...
26.01.2009 18:46
За нета на кейбълтел не знам, ама телевизията им е ужас. Ако ви се пренастройват каналите през две седмици и сте свикнали с изчезването и заменянето на програми както им дойде - заповядайте :)
цитирай
17. veras - тенк ю
26.01.2009 20:12
очевидно няма да съм и на кейбълтел :)
цитирай
18. анонимен - Kanal 1 na BNT ne ti li stiga? Ama ste i ...
26.01.2009 21:58
Kanal 1 na BNT ne ti li stiga? Ama ste i edni glezunderi!
Baba vi vse e gledala VH1 !
цитирай
19. veras - мчи да
26.01.2009 22:12
аз заради нея съм й такъв фен на тая телевизия!

да имаш да споделиш още някое гениално изказване?
цитирай
20. анонимен - Вера,
28.01.2009 10:21
http://www.bulsat.com/firm.php
и забравяш за жалките кабеларки. Дори и любимият ти канал е там:))
цитирай
21. veras - ан 30
28.01.2009 11:20
това е една от възможните алтернативи :) единствеият проблем при тях е, че се чака доста
цитирай
22. jones - Същите...
29.01.2009 13:18
... интелигентни хора явно са свалили и PRO7 и сега не мога да гледам директно церемонията по връчването на Оскарите.

И PRO7 ли е в цифровият им пакет, защото от сайта на Евроком нищо не се разбира.
цитирай
23. veras - Jones
29.01.2009 13:23
абсолютно да
ама това е защото са интелигентни, не за друго...

http://ekk.bg/mod_newinfo_1_2_60.html

виж в частта с "Чуждестранниполитематични" (интересна дума, между другото, цитирам я дословно от сайта им)
цитирай
24. jones - Мда....
29.01.2009 13:59
... очевидно ще трябва да се дигитализирам! :) Сега по-ясно е написано, последно като проверявах беше хаос. "По-ясни" са и цените им!
цитирай
25. анонимен - Весо - Вместо да умуваш и да си...
30.01.2009 10:51
губиш времето с курсове по интелект вземи, че си вкарай цифровата. Всеки в този блог, а и извън него ще ти каже какво е аналоговата картинка и ееххейй.. какво е цифровата. За два лева в повече, не само, че няма да съжаляваш, но и ще се радваш. Не само на виейджуан-а, а и на много други, които ги няма в аналоговия пакет. И най-вече на качествената, спокойна картинка. И други благинки има като напр. стереозвук, телетекс, списък с каналите и текущите програми. Видя ли сега?
цитирай
26. veras - аниминен Весо,
30.01.2009 12:59
мен не ме дразни фактът, че трябва да мина на цифрова - то е ясно, че ще се случи по една или друга причина. най-малкото, защото скоро друга, освен цифрова, просто няма да има.

това, което истинки ме изкарва от равновесие е начинът, по който се случва. и отношението на евроком към мен като техен клиент, който си плаща сметките редовно.

иначе да - няма какво да се сравнява цифрова с аналогова. все едно да се сравнява ферарито на маса с един обикновен средностатистически автомобил :)
цитирай
27. jvx - Батко шти кажи
30.01.2009 14:01
Вер, довечера ша седнем един до друг и ще ти подшушна, онова, което вече съм казвал на събиранията, ама незнам дали беше там. Не сменяш оператора, пускаш си цифрова, ама някак оставаш задоволен...
цитирай
28. veras - ooo
30.01.2009 15:08
някой си е спомнил паролата за акаунта си :)
цитирай
29. анонимен - ...
21.08.2010 13:25
Naistina ne znam tezi hora trqbva da sa bolni,che da go premestqt v cifroviq paket.Nie bqhme s cifrov,no postoqnno imashe problemi,no connection ii ot tipa... zatova se vurnaxme na obiknoveniq paket.Lipsva mi VH1 ... noo nqma smisal da imam cifrov paket,a da ne moga da gleedam Foxlife,BTV .. etc
цитирай
30. veras - @ ан 29
21.08.2010 15:10
точно поради тази причина от около година съм вече щастлив бивш потребител на Евроком
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив