Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2009 22:39 - Вечерно
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3797 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дълъг ден беше. Най-хубавото в него е, че свърши. Но пък времето беше чудесно. Ако не знаех, че е февруари, нямаше и да разбера. Като пекна онова ми ти сълнце... Пей, сърце! Направо си крещеше за разходка. Как да устои човек? Е, не успях и след като приключих с работния процес, отидох на кратка разходка.

Облаците бяха невероятно красиви. За съжаление, цветовете не се задържаха особено дълго, но все пак успях да уловя малка част от тях.

image

image

image

image

Не бях обръщала внимание, че на площад Славейков са сложили малко по-необикновено осветление.

image

Призрачните фигури на горната снимка се получиха напълно случайно. Фотоапартчето ми не се справя особено добре със снимане на движещи се обекти, а нямаше как да кажа на хората да спрат да се движат, че да ми се получи снимката. Обаче, като се замисля, така ми харесва повече.

image

За десерт си оставих днешния фаворит.

image

Освен лека вечер, искам да ви пожелая да поглеждате по-често нагоре към небето. Има неща, които не заслужават да бъдат пропуснати.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sigrina - [S]
05.02.2009 00:24
Наистина е така :)
Не искам да пропусна нищо, затова отивам да гледам. Спокойна нощ и на теб :) :) :)
цитирай
2. eleonoraknyazheva - Да,
07.02.2009 11:52
някой беше казал : пътища много, небето е едно. Благодаря ти за розовите облаци...)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив