Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2009 16:30 - Черната Бети
Автор: veras Категория: Музика   
Прочетен: 7059 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2009 16:34


Миналата седмица бях на един рожден ден. Чуден! Проблемът беше, че пуснаха една песен, която ми е доста близка до сърцето. Дотук добре. Но не знаех нито на кой е, нито как се казва. Това, по принцип, също не е особено голям проблем, защото чичко Гугъл знае всичко. Стига да знаеш как точно да го попиташ естествено. И точно тук изниква основната пречка между мен и познанието за песента. Текстът се хваща малко трудничко. Но! Мисля, че съм споделяла двете свои основни характеристики - тъпота и упоритост. След известно ровичкане, най-накра я открих. И вече съм спокойна и щастлива. Открих и доста други версии, направени къде повече, къде по-малко сполучливо. И както си ги слушах, изведнъж ми хрумна гениалната идея да ги споделя. Започвам с другите и ще завърша с най-известния вариант.

Ако на някой му се иска да научи повече за самото парче - цък.

Започвам от самото начало.

1933 година



Lead Belly



Tom Jones. Записва я през 2002. Албумът е Mr. Jones. Моето мнение - не му се е получила особено добре.



Следващото нещо, което открих, е на Throttlerod. Тяхната версия също е от 2002 година.



Годината вече е 2004. Сменяме континента и се пренасяме в Австралия. Групата е Spiderbite.



Meat Loaf. Планът е бил да я включи в албума си Bat out of Hell III (2006), но е отпаднала.



SOiL през 2007, когато преиздават първия си албум Throttle Junkies. Предупреждавам, че версията е мааалко твърдичка.



Открих и няколко концертни изпълнения на Sheryl Crow. Простете за недотам доброто качество.



И най-накрая си дойдох на думата. Ram Jam. Годината е 1977.



На тези, които устискаха до края на поста - честито. На останалите - лека вечер и късмет :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zezo - Ето ти още една версия :) http:...
22.01.2009 17:16
Ето ти още една версия :)
http://www.youtube.com/watch?v=YVrYS4i8dsQ&feature=related
Навремето доста джитках Need for Speed underground 2 и тази песничка от саундтрака си я бях нагласил да ми се повтаря през две парчета :))))
цитирай
2. veras - ама не си чел и гледал внимателно :)
22.01.2009 17:19
Това са Spiderbite. Виж петото парче в поста :)
цитирай
3. gamina - уф!
22.01.2009 17:24
благополучно на Throttlerod зацепих коя е песента, а на Meat Loaf направо му се смях :)
Забавно е така да се чуе една песен изпълнена от "кол и въже" музиканти :D
цитирай
4. veras - хихихи
22.01.2009 17:26
аз така се попиках да се хиля на том джоунс :) голям купон се оказа верно :)
цитирай
5. zezo - Failed
22.01.2009 18:21
Признавам си без бой :)
Уж ги гледах внимателно, ама... :)
Както и да е... На мен лично изпълнението на Spiderbait най-много си ми харесва :PPP
цитирай
6. sowhat - така е като пиша
23.01.2009 09:21
постове по нощите и повече спя отколкото чета.
айде да си жива и здрава и тук и повече хубави неща да ти се случват
цитирай
7. veras - соу
23.01.2009 09:27
отново много мерси :)
цитирай
8. gothic - ЧРД от мен! Бъди здрава, щастлива и ...
23.01.2009 10:06
ЧРД от мен! Бъди здрава, щастлива и усмихната! И благодаря за песничката, версията на Ram Jam ми е най-любима. Поствал съм я два пъти....

Предлагам ти и тази версия на Ministry от прощалния им албум с кавъри на класически рок парчета. Придържат се към версията именно на Ram Jam...

http://www.youtube.com/watch?v=Qjo4pVpo-qg


цитирай
9. veras - благодаря :)
23.01.2009 10:13
търсих да сложа и министри, но нещо не успях да намеря читаво качество :)
цитирай
10. edinman - носталгично
23.01.2009 11:50
Много обичах тази песен -спомням си че по същото време ми подариха магнитофон "Grundig" и
записах Ram Jam от югославско радио.
PS.И аз търся една песен ама от една година удрям на камък...)))
цитирай
11. veras - edinman
23.01.2009 11:55
и коя е тя, ако не е тайна? или и името й е неизвестно?
цитирай
12. gothic - То клип няма. . . това е някаква са...
23.01.2009 16:51
То клип няма...това е някаква самоделка, и добре че я има. А кавъра кърти пломби. Само ако имаш идея кви чудесии има още в тоя албум....И весел празник :)))
цитирай
13. edinman - ако...
30.01.2009 16:03
само знаех,чух я случайно по радиото.После в продължение на месец си пананиках, да не я забравя и след това избледня.Ако обаче я чуя отново ще се възпламеня))))
Но беше женски негърски глас/с една дума SOUL/
цитирай
14. veras - @ edinman
02.02.2009 08:54
Аз затова веднага питам гугъл, защото много забравям :) Стига да не е само инструментал, естествено :)
цитирай
15. jvx - Аз съм за 1977:)
02.02.2009 13:13
Аз съм за 1977:)
цитирай
16. veras - жу,
02.02.2009 13:51
знаеш ти какво да харесваш :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив