Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 11:32 - Теория на конспирацията
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4214 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2008 14:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Абе, мани ги! Нагласена история, ти казвам! Всички са маскари и само се чудят как да измъкнат повече пари от хората! Ей, много глупав народ сме, след като позволяваме така да ни манипулират!

Познато, а?

След дългоочаквания финал на Music Idol, настана време за емоции. Положителни и не чак толкова. Чета из нета какви са реакциите и да ви кажа честно, много се смея.

Какви са фактите?

Пет месеца Music Idol. Дванадесет (+/- един) участника. Едно жури. Четирима финалисти. Един победител.

Още факти.

Висок рейтинг. Много коментари. От "Осанна" до "Разпни го". Е, малко попреувеличавам, но това е заради повествованието. И все пак го гледат. Всички. Или поне по-голяма част от народонаселението на малката ни китна държавица.

Забелязахте ли как през последните няколко месеца, България започна да изобилства от експерти на тема музика? Да, и аз седях пред телевизора и се ядосвах как на любимеца ми му дават все неподходящи песни. И се обяснявах как тези, които исках да отпаднат, пеят фалшиво или откровено викат. А обикновено твърдя, че музикалният ми усет клони към отрицателни стойности. Обичам музиката, но съм абсолютен музикален инвалид. Страшно нещо е телевизията.

Шоуто беше добро. И това няма нищо общо с факта дали се харесва или не. Гледаше се. Няма как да не призная, че имаше и няколко доста големи изцепки. Връщането на Пламена. Иван от Айтос, който беше нещо различно, но пък много си повярва. Имаше и някои решения на журито по време на предварителните кастинги, които не можах съвсем да разбера, но пък всеки има право на мнение.

Обаче... Сега, като чета реакциите от финала, ми е изключително забавно. И то не заради друго, а защото всички, които не видяха фаворита си да печели, сега твърдят, че цялото предаване е нагласено и че всичко е лъжа и измама. Ок. Че има намеса, има. Но всичко да се обяснява с теорията, че светът се управлява от Кораб-майка... Простете, ама не съм съвсем съгласна.

Да, имаше проблеми с гласуването. Разбрах го, защото реших да пусна един глас. Не ми се беше случвало такова нещо, ма ей на, и аз доживях да гласувам за подобен формат. Пуснах си аз смс-чето и зачаках да получа потвърждение за получаването му. След половин час получих такова, ама ми казваше, че съобщението ми не е получено. Подозирам, че проблемът идва от пренатоварване на системата за гласуване. Също като на Нова година, когато се опитвате да се обадите на някой, ама не става. Техника. И тя се скапва.

Спечелването на Тома било нагласено. Моля ви! Същото щеше да се говори при всеки един победител. Нора - да бе, как не ги беше срам, Деница заслужаваше да спечели. Ясен - ами много ясно, те журито го пробутваха. Деница - направиха я победител, щото така.

А, честно казано, който и от четиримата да беше спечелил, щях да се радвам. Защото и четиримата успяват да пеят по такъв начин, че публиката да им се радва. Няма значение кой как изглежда. Безсмислено е да се мятат обиди по отношение на външния вид. Не винаги той е от решаващо значение.

Не можем да се радваме. А има защо. Снощи се насладихме на един прекрасен концерт на няколко млади човека, които наистина се забавляват, докато пеят. Всичко останало е излишен шум.

ПП Забравих! Честито на Тома! Беше страхотен!



Тагове:   теория,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galina1 - }}}
03.06.2008 12:34
Аз в първия момент си мислех, че ще пишеш за някакви други конспирации, но все пак ми беше интересно. Екстра си го написала. А Томата е моя край и му стисках палци до край. Със сигурност си спечели момчето, макар несамо тойда имаше чар, а всички се надяваха Нора да спечели. Факт, че Пазарджик спечели. Явно целия град е гласувал с поне по пет есемеса. Аз имах чувството, че ще припадне. В един момент многобеше пребледнял, но явно се стегна. Да му е честито. }}}
цитирай
2. darktales - Нищо не разбирате. Томата е нает от ...
03.06.2008 12:41
Нищо не разбирате. Томата е нает от международната диско-мафия, за да отвлича вниманието на обществеността от дет-метъла.
Peace, Love, Death Metal !





цитирай
3. galina1 - Голям майтап
03.06.2008 12:49
Аз наистина не разбирам от никакви мафии, и се надявам на хора като теб да ми отворят очите. Може да си тъмен ама осветляваш пътищата ни безпросветни. }}}
цитирай
4. анонимен - Чудя се..
03.06.2008 12:51
Чудя се защо мислиш, че повечето в китната ни държавица са гледали тази боза?
цитирай
5. veras - @
03.06.2008 12:54
ketbaloo - мда, ще поживеем и ще видим :)

galina1 - момчето си заслужаваше наградата :)

darktales - абслолютно! и един мармот завиваше шоколада в станиол ;)

анонимен - защото е така.
цитирай
6. ianchefff - нда.
03.06.2008 12:55
Аз се сещам как ме убеждаваше кой ли не, че щяла да спечели Пламена, пък то, какво стана?
Честито на Тома.
Супер си го написала.
Поздрави.
:))))
цитирай
7. veras - янч
03.06.2008 12:56
тенк ю :)
цитирай
8. анонимен - да бе амаааа все пак
03.06.2008 13:31
Имаше един истински айдъл тази година и за съжаление той сам си се осра.За Иван Ангелов говоря разбира се.Сега каквото и да си говорим от тук нататък, ако той се беше появил онази фатална вечер на сцената-на всички е ясно кой щеше да е айдъл и то не на кантар, ами с голяма разлика.Това в момента си е чиста служебна победа, нека Томата да помни винаги как селските изцепки могат да провалят и най-невиждания талант и да си извади положителна поука от провала на Ванката.
цитирай
9. galina1 - }}}
03.06.2008 13:44
Ванката сам си подля вода. Кой каквото сам си направи нали знаеш Ан9. Не, че толкова ми беше симпатичен, но не мога да кажа, че е и за изхвърляне, то ако беше малко по-стабилен в участието си и аз мисля като теб. Щеше да спечели, защото наистина си беше талан, макар и опаци. Всъщност не съм гледала всичко от Айдъла, само някои моменти и бях за Томата или Ванката. Втория обаче сам даде отбой. Томата остана до край и спечели. Дано наистина се съвземе и не се възгордее.
цитирай
10. veras - @
03.06.2008 14:07
demovision - сектант? аргументи?

анонимен 9 - иван наистина бе невиждан талант, почти нищо не видяхме от него в музикално отношение
цитирай
11. darktales - Ванката наистина сам се прецака. В ...
03.06.2008 14:08
Ванката наистина сам се прецака. В тази област чувството за мярка е също толкова важно,колкото и талантът.
цитирай
12. forevercarrieon - кери е доволна.
03.06.2008 14:33
\m/

цитирай
13. veras - хихи
03.06.2008 14:35
вера и тя :)
(poolparty)
цитирай
14. ianchefff - Иван - невиждан талант?
03.06.2008 14:41
Е, това е смешката на деня.
хахахахаааааааааааааааа:)))))))))))
цитирай
15. veras - мчи кък
03.06.2008 14:44
невиждан е я! къде си виждал друг като него ;)
цитирай
16. fear - демовижън,
03.06.2008 14:55
ти баце, си страшно дърво!

2 неща: 1."бягство от реалността" е реплика, която могат да използват само секирата и някой недоебал тийн в предсамоубийствено състояние; 2. кой живее със съквартирант, който, вместо да се напива вечер и да бара влажни мацки, си пуска М. Айдъл и ровичка в нета???
цитирай
17. benra - veras,
03.06.2008 15:04
адмирации за написаното!!!
И честито на Тома!!! и останалите - и четиримата бяха запомнящи се по един или друг начин
Аз пуснах ес-ем-ес и получих отговор,че е ми благодарят
цитирай
18. анонимен - Естествено, че е нагласено
03.06.2008 15:09
Миналата година поне си бяха направили труда да те осведомяват за кого си гласувал. Сега "Гласът ви е регистриран" един вид "Сбогом и благодаря за рибата"
Освен това надписът "Линиите за гласуване са затворени" си беше само за красота - работеха си като стой, та гледай :)

МВнР на Лешпердистан
цитирай
19. veras - анонимен 20
03.06.2008 15:14
доколкото успявам да разбера, имало е проблеми с гласуването на всички финалисти, не само на един или двама.
цитирай
20. potrebitelskoime - гласувайте за мен
03.06.2008 15:46
и няма да сбъркате.

аз също съм невиждан талант.
цитирай
21. veras - demovision
03.06.2008 15:51
а за пикливите тинейджърки? или пак за цвят?

според мен всички, които стигнаха до финала, залужават малко повече уважение от демонстрираното.
цитирай
22. veras - другарю
03.06.2008 15:51
във вас никога и не сме се съмнявали.

аз днес вече гласувах, повече няма как ;)
цитирай
23. анонимен - другарко,
03.06.2008 16:02
вие може да не може повече да гласувате за мен, но можете да склонявате другите да го правят! :)
цитирай
24. fear - Това за пикливите тийнеджърки,
03.06.2008 16:07
дето демото го каза, пак е било за цвят. Цветът, естествено, е жълт.

Това е то - демото си е демо. Даже не може да отвърне като хората......
цитирай
25. fear - А ти?
03.06.2008 16:38
А ти?
цитирай
26. veras - demovision
03.06.2008 19:28
добре де, ти нещо положително не можеш ли да кажеш?

то е ясно, че голяма част от пискащите фенки са под 15 години. който и да беше победил, все щеше да е заобиколен от тинейджъри. големи хора няма да тръгнат да дерат ризки и да пищят.

това не означава, че човекът не може да пее.

хайде стига вече, а?
цитирай
27. veras - demovision
03.06.2008 19:53
знам какво коментираше, но така или иначе беше... ъъъ, как да го кажа без да съм груба... дребнаво?
цитирай
28. giorgiocbr - Тия с нагласяниците и конспирациите са едни потиснати анонимници, на които винаги другия им е виновен за неудачите в живота.
03.06.2008 21:53
Хау.
цитирай
29. fenris - поздрави за поста
04.06.2008 12:25
и честито на победителя! А това с нагласяването, винаги го има защото задоволява и тези, които са недоволни! "Ами, какво да направиме? То беше нагласено!" Ами всичко е нагласено, ама ние това не трябва да го знаем, и вие ще си мълчите нали, щото няма да е интересно!;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив