Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 14:15 - Родопа, гайди и малко носталгия
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8317 Коментари: 53 Гласове:
0

Последна промяна: 20.11.2008 14:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес ми се пишеше. Мислех да споделя за един нов термин, който чух: позитивно мрънкане. Тези дни, ако ми остане време и ако ме тресне вдъхновението, може отново да се върна на тази тема. А я изоставих, защото попаднах на едни прекрасни гайди. И ме обзе лека носталгия по Родопите. Няма отново да ви обяснявам защо има магия в тази планина. Всъщност, изобщо мисля да не говоря повече в този пост.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image 


Тагове:   малко,   носталгия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чудно ми е,
20.11.2008 14:19
що не си остахате ти и такива като теб по Родопите да си слушате гайди на воля и да дишате чист въздих, ами дойдохте в "Софията" да ни тровите живота?
цитирай
2. veras - тлнет
20.11.2008 14:20
да за ви е гадно на такива като вас и да правим задръствания
цитирай
3. анонимен - Е много хубаво..
20.11.2008 14:25
цитирай
4. veras - нали?
20.11.2008 14:28
направо чудно
цитирай
5. анонимен - О да,
20.11.2008 14:30
лесно ви е на вас. Можете да си живуркате по 100 човека на 5 квадрата и да ядете лютеница и сирене цял живот. Дреме ви какво причнявате на кореняците софиянци.
Ти да си чула, софияни масово да отиват в Родопите и да секат дървета и да бият гайдари?
цитирай
6. veras - tlnet
20.11.2008 14:33
разбирам, че това ти е любима тема, ама айде да не я зачекваме, а?
цитирай
7. ianchefff - теленет,
20.11.2008 14:36
не ви трябва да ходите в Родопите.
Имате си Витоша, която сте осрали с простотия и боклук.
И не казвай, че провинциалисти са я осрали. Не.
Провинциалистите си имат Родпите и други.
цитирай
8. анонимен - Точно така ианцхефф,
20.11.2008 14:57
Витоша си е наша и ще си я осираме, колкото искаме.
Точно както и София си е наша, само че такива като теб и верас ни я осрахте.
цитирай
9. veras - tlnet
20.11.2008 14:59
айде поеми дълбоко въздух и се успокой
цитирай
10. анонимен - Браво Верас!
20.11.2008 15:01
сигурен съм,че с този лаф затапваш провинциалните ти приятелчета.
цитирай
11. ianchefff - теленет,
20.11.2008 15:02
абе от доста време искам да те питам:

тва "теленет" от "теле" и от "нет" ли идва?
Т.е. ти си телето на мрежата, така ли?
хахахааааааааааааааа:)))))))))))

И откога почна да се изживяваш като този, който казва кой какво и къде да прави?
Гледай си кравефермата и телената мрежа и не ми се обяснявай, че си смешничък леко.
:))
И още нещо: София не е твоя, баце.
Ти просто си се пръкнал в София, но това съвсем не означава, че е твоя и че можеш да се разполагаш както си искаш с нея.
За щастие е така.
Панимайш?;)
цитирай
12. veras - тлнет
20.11.2008 15:03
никак не ми се заяжда днес

затова отново те моля: поеми дълбоко въздух и се успокой
цитирай
13. ianchefff - теленет,
20.11.2008 15:03
значи от днес вече няма да си най-четения блогър, а най-четеното теле в блог.бг.
Ако питаш мен, свържи се Гинес, може да измислят някой рекорд да подобриш...
:))))))))))))))))))))
цитирай
14. gantree - о
20.11.2008 15:04
много готини снимки :)) прекрасно място са Родопите.
А теленет е по принцип едно много приятно момче, но мисля, че има хемороиди.
Затова е такъв изнервен.
цитирай
15. анонимен - Ох,
20.11.2008 15:07
събраха се интелигентите и ме направиха за смях :(
цитирай
16. gantree - цецо
20.11.2008 15:10
немой да пцуваш по столичани.
Дай аса уважа`аме. Всички сме на едно корито.

Теленет, ти не си смешен. Аз те разбирам. Трудно ти е.
С времето ще отмине.
цитирай
17. ianchefff - теленет,
20.11.2008 15:11
споко бе, мен, утре слънцето пак ще изгрее.
Дори и за теб.
:)
цитирай
18. veras - цецо
20.11.2008 15:13
постът не е софия vs не-софия. постът е за родопите. всичко останало е офф топик
цитирай
19. veras - ган
20.11.2008 15:14
благодаря :) и на мен си ми харесват снимките :)

ама ти си виновен да ги пльосна тук!
цитирай
20. gantree - янч
20.11.2008 15:17
Разбира се, че слънцето ще изгрее за теленет! Това изобщо не бива да си го помисляш, че може да не се случи. Той е умен и красив, но хората не го оценяват това. Знаеш какви са хората - тъпи и гадни, и предимно провинциалисти. Трудно е да се живее така, особено в днешните бурни времена.
На тебе не ти ли е трудно? Ето, значи разбираш за какво става дума. А защо тогава казваш, че слънцето може и да не изгрее?
Не си прав.
цитирай
21. анонимен - Благодаря Янч,
20.11.2008 15:17
и аз си мисля, че утре слънцето ще изгрее за мен и всичко ще си е по старо му - аз направен на пух и прах, ти все още 155 см.
цитирай
22. gantree - Вера
20.11.2008 15:19
Знам, че аз съм виновен. Много мило от твоя страна, че ми напомняш.
Ти си една мила и много тактична девойка, аз това го знам много добре. :)))
Но правиш хубави снимки. Иначе всичко е наред.
Хахах.
цитирай
23. анонимен - Разбира се,
20.11.2008 15:19
бих отговорил и на изключително остроумните коментари на блогера гантри, но за съжаление съм останал с впечатлението, че е твърде глупав, за да разбере какво му пиша.
цитирай
24. veras - ган
20.11.2008 15:22
знаеш ли от колко време се опитвам да убедя света, че съм точно мила и тактична? засега ти и янчев сте единствените, които ми повЕрваха :)
цитирай
25. ianchefff - теленет,
20.11.2008 15:22
то да бях 155см пак добре, ама аз съм още по-малко.
Горкият аз, леле мале...
Ама все пак, лъч надежда има и за мен мисля, щото макар и 144цм съм все още далече от образа на най-четеното теле в блог беге...:))

ган,
той е умен и красви, но за съжаление не е хомосапиенс. не знам как е хомото на телето или сапиенса на телето, ама разбираш ме.
Освен това, аз като 1 гаден провинциалис мисла, не съм казвал че слънцето утре може да не изгрее.
Напротив, казах, че пак ще изгрее.
Дори и за телетата.
Особено за това, което е най-четеното и най-красивото тук в блог.бг...
:))))))))
цитирай
26. gantree - теленет
20.11.2008 15:23
Трябва да ти кажа, ако не знаеш, че много велики мъже са с тоя размер, 155 см.
Янчев, доколкото го познавам, е близо 180 см, поне от моята гледна точка. Дори понякога ми се изкривява вратът, докато му говоря, но това си е мой проблем, с който няма да те занимавам сега. Не че иначе не бих искал.
цитирай
27. ianchefff - ган,
20.11.2008 15:25
де да бех 180...
134 са само. Или 144, обърйах се вече.
Ще питам теле... ъъъ... нет, теленет, ако може да говори членоразделно освен да мучи, ще разбера от него истината за моите 134 - 144 - 155 цм...
Има надежда!!!
цитирай
28. gantree - Вера
20.11.2008 15:27
Зарежи го ти света. Мен нали си успяла. :)))

янч
Разбира се, той е умен и красив. На него 155 см му е само единия крачол. То в това е проблемът, ако се сещаш. Не бива да му завиждаме. Аз го разбирам. Разбери го и ти. Умните и красивите са такива.
цитирай
29. ianchefff - ган,
20.11.2008 15:28
а опашката му колко е?
аааааааахахахахахаххааааааааааааааааааааааа:)))))))))))
цитирай
30. анонимен - Янч,
20.11.2008 15:34
като пишеш коментарите, смееш ли се на глас?
цитирай
31. gantree - янч
20.11.2008 15:35
о, не знам. Дай да го питаме, макар че той е и скромен, освен умен и красив.
Тоест, може да му е неудобно да каже.
Теленет, кажи, ако не е проблем? Ако не ти пречи скромността.
цитирай
32. veras - ган
20.11.2008 15:55
тя скромността казват, че красяла човека, така че нещата май са свързани...
цитирай
33. gantree - :))
20.11.2008 16:04
То се подразбира. Нали и аз това се опитвам да кажа - умен, красив & скромен.
Свързани са. Само че Янчев спомена за този деликатен момент с опашката, и аз, защото безрезервно му вярвам - като каже "опашка", значи е опашка, и така.
цитирай
34. veras - прав си...
20.11.2008 16:08
както почти винаги :)
цитирай
35. veras - почиствам
20.11.2008 16:14
един анонимен
цитирай
36. анонимен - @@@
20.11.2008 16:14
и още нещо. единственият начин тлнет да не ви прави смешни е да не му отговаряте.
цитирай
37. veras - ок
20.11.2008 16:15
ще се вслушам в мърдите ти слова
цитирай
38. анонимен - :(
20.11.2008 16:20
разконспириран съм
цитирай
39. zezo - Обидихте го, ей, лоши хора :) Сега ...
20.11.2008 16:52
Обидихте го, ей, лоши хора :)
Сега е изкарал пак Кольо Заблуденото, да си отмъщава :))))
цитирай
40. veras - ъъъ...
20.11.2008 16:57
кольо кой?
цитирай
41. e4olinda - Родопите...
20.11.2008 17:17
Това за мен е нещо уникално. Аз съм от Смолян.Или не аз обаче баба ми имат къща там и честно казано Смолян е най- вълшебният град поне за мен!
Уникалната природа,Музиката,Хората.ВСИЧКО.
Някой неща могат да те накарат да настръхнеш...
Липсва ми..
Всичко което е там!
цитирай
42. gantree - Вера :)
20.11.2008 18:42
Абе май не съм, да ти кажа честно :)) Като се поразмисли човек извън конкретният случай с теленет, умните и красивите не са, като че ли, от най-скромните :)) А свързаността си е свързаност, тъй като то е това, съвършенството. Като теленет, същото. Като ми каже някой, че е съвършен, и аз веднага се сещам за теленет. Не се сещам за Янчев, например. Не че не е съвършен, но и аз нали не съм, защото съм глупав, както мъдро обича да отбелязва теленет. Ето, и несвързано взех да бръщолевя (пиша) даже :)))
Защото Янчев се изниза. Пита каквото пита, стана каквото стана, и `фана пътя. И ни остави тука, ти да чистиш, а аз да питам вместо него. Да беше петък вечер, да го разбера, ама то е още четвъртък. Не е петък.
А представи си, ако беше петък!
:)))
цитирай
43. veras - еййй
20.11.2008 19:15
Ама тва мъжете сте много разсеяни! Аз затуй съм казала 'почти' :) А Янчев усети, че не може да устои на умността, красотата и скромността, които се изправиха срещу него и драсна към провинцията, щото е по-тематично :)

Но да не говоря зад гърба му, че не е възпитано. А аз освен мила и тактична, съм също така и много възпитана.

А петъкът си е петък. Не е никак като четвъртъка. Нито като съботата. Странна работа...

Та какво казваше за несвързаното говорене (писане)?
цитирай
44. gantree - хахах
20.11.2008 20:28
Май като есенният грип се получава ... какво друго да кажа :)))
Прихващаш, хахах

А Янчев се отърва, ама като гледам, и проблемът го няма.
Или поне не се обажда никакъв. Аз си питам, обаче проблемът си мълчи.
То така е най-лесно, знам. Ако трябваше аз да чистя ... ама добре, че си ти, защото си по-добричка и още как беше там - мила, възпитана и тактична.
:))
цитирай
45. totoni - само искам да кажа: Няма такава п...
20.11.2008 20:58
само искам да кажа: Няма такава планина!!!Страхотно е, благодаря ти!
цитирай
46. veras - хм
20.11.2008 21:09
Ако вземем теорията на относителността и я комбинираме с факта, че няма случайни неща, то веднага ще стане ясно, че нито Янчев се е отървал, нито проблемът е изчезнал, а просто всичко е една голяма конспирация. Така мисля аз.

ПП Очевидно 'есенният грип' се засилва и води до леко умопомрачение...
цитирай
47. veras - totoni
20.11.2008 21:11
Моля, пак заповядай :)

Ако цъкнеш на снимките, ще можеш да разгледаш и целите албуми.
цитирай
48. roy - Родопите са един от символите на българщината
22.11.2008 01:54
Мисля ,че Родопите наистина е едно чудо бях там преди 20 години на екскурзионно летуване за 20 дни.След това много пъти съм бил там и винаги душата ми се е изпълвала с българщина и пречистена душевна сила.
Лека носталгия има сега защото не умеем да ценим ценното и красивото.
Например, какво е Стоунхендж, - няколко големи камъка подредени в кръг и ОООООГОМНО количество реклама.Българските красоти са несравними с нещо подобно ,но ние не можем да приемем ,че имаме нещо заслужаващо световно признание.Друг пример - Перперикон - който не го е видял може да каже ,че пирамидите са най-великото творение на древността. и т.н
цитирай
49. snowqueen - bravo roy
22.11.2008 06:57
Tochno tova iskah da kaja i az no ti si go kazal prekrasno i mnogo tochno!Saglsna sam s teb 200%. Do koga nqma da osenqvame nashite krasoti ? IMame nistina unikalna priroda. Trqbva mnogo agresivna reklama i dobrri patista za da moje i svetut da gi vidi!
A sto se otnasq do sofianci i provinsialisti,tova e mnogo ostarqla koncepciya,osobeno v erata na globalnoto selo. Zasto ne kajete na chujdencite da ne idvat v Sofia ami se chidite kak da doida i da investirat kapitali za da suzdadat rabota ? Ili angliiskite i avstriiskite i italianskite provinsialisti sa po dobro kachechestvo ot bulgarskite? Problema e v ostarqlata infrastruktura v Sofia. Trqbva da postroyat metroto mnogo burzo. Tova e problem na obstinata i pravitelstvoto. Na tqh se surdete!
цитирай
50. ontheroadwithtv - Родопа е неповторима....
22.11.2008 09:39
Както е казал Хайтов:"Родопа е майка и жена."
цитирай
51. анонимен - mn hubavi snimki
22.11.2008 21:24
Rodopite sa mqsto kadeto 4ovek naistina moje da vidi kolko krasiva e na6ata strana!
цитирай
52. mirra - veras
23.11.2008 01:01
в родопите иман якаква магия сила и тайнственост...преди седмица бях там...Навсякъде ,на всеки един хълм или връх, всякаш си в друг свят.Забравяш за всякакви проблеми.Там са и едни от най-мистериозните и величествени тракийски светилища.Аи хората са доста по- широко с кроени и спокойни.Определено споделям любовта ти към родопите.Райско кътче е:)
цитирай
53. roy - Снежна кралица, за съжаление тр...
24.11.2008 19:17
Снежна кралица,за съжаление трябва да има далавера за да се получи нещо у нас.Няма хора които да работят и да са удоволетворени ,че са направили нещо за страната си.Тези хора ги смятат за наивници и инфантилни издънки попаднали случайно не на място.Както една фирма зависи от управленския капацитет така и държавата ни зависи от управляващите.Те са държавата.А кажи ми как един шеф на агенция например да се бъхти да популяризира красотите на България като няма далавера или капацитета му е извън тези възможности.
Трябва силни хора с морал и пари да поемат управлението, хора който са готови на лишения за да просперираме като държава.Иначе ще дишаме прахоляка на далеч по-незначителни държави с далеч по-малко природни дадености ,но с качествен мениджмънт.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив