Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 21:31 - Made In Bulgaria
Автор: veras Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2068 Коментари: 6 Гласове:
0



В събота се отдадох на разходка, въпреки калта, наченките на лед и пълната липса на почистване. Щраках си безцелно с фотоапаратчето и се наслаждавах на момента. Като тръгнах да преглеждам какво съм запечатала, открих този кадър.

image

Напълно е възможно само на мен да ми се вижда интересен като кадър. Показах го на няколко души, те ме погледнаха все едно съм им дала да ядат отровни гъби. Но аз упорито не им обръщам внимание и продължавам да си го харесвам.


Тагове:   Bulgaria,   made,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ключовата дума е Търговско!!!
24.11.2008 21:58
Но какво да си купиш от хора, които вярват, че с лъжи могат да създадат "по-доброто бъдеще". Да,може, но на кого по-добро - на себе си и на своите деца; е, някои по-чевръсти успяват и за три поколения напред да осигурят рахата, ама то онзи от горе гледа.
И въобще мен никой не ме е питал дали искам някой да ми създава бъдещете? Те настоящето да грижат, в бъдещето се загледали;(
А извън протокола - вече има напазарувани социалисти! Цената им пада-два на цената на един вървят. Промоцията важи до полунощ...забравих на коя дата.....
цитирай
2. gantree - :)))
24.11.2008 23:02
Кадърът си е добро попадение :))
Друг е въпросът, че точно това червено ни е внос.
цитирай
3. veras - e
24.11.2008 23:09
сега... то и на изложението имаше неща, на чийто етикет се четеше made in turkey... :)
цитирай
4. innuendo - Брей!
25.11.2008 20:38
То баш на входа имало магазин на DIEL!
Егати!
цитирай
5. veras - направо ме уби!
25.11.2008 20:47
как го видя, бре?
цитирай
6. sis - Ген,
26.11.2008 11:08
то и на това "Произведено в България" има внос.
...или поне при нас в Бургас го правят с внос.

кадъра е готин :):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив